Inlägg från: Niini |Visa alla inlägg
  • Niini

Brudar sommaren 2011 !!

Jomen om maj räknas så hoppar jag också med här ;)

• Niini

las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:38:33 följande:

Hej på er!! Hur går det med allt? Jag är fullt uppe i att kolla klänningar, vill ha en kort och ganska enkel... Tänkte piffa till den med en lite roligare slöja som jag sett och sen även ha ett par högklackade skor.. jag surfade omkring här www.shopindream.com/ imorse och jag har läst i en annan tråd att deras reapriser tar slut nu i jan.. Jag blir sugen på atr skicka efter en, men antar att det är liiiite tidigt?! Men det är löjligt bra priser!!
    Bullshit att de e tidigt! Köpte min klänning i november :D
  • Niini

las vegas bruden skrev 2010-01-25 16:46:17 följande:

Hahaha!! Bra där! Du har inte ångrat dig då? Blir lite orolig för att man ska hitta en klänning som man hellre vill ha. Men man får väl ge sig fasen på att inte kika vidare.
    Nope, inte en chans! Dessutom hade jag så tur så jag föll för en rätt enkel och tidlös klänning :) Annars hade jag nog tvekat mer att köpa så tidigt.
  • Niini

las vegas bruden skrev 2010-01-25 17:00:04 följande:

Du har ingen bild på den? *Nyfiken*
    Nope, har inte hittat den på nätet heller eftersom det var ett provex (så det finns inte många av dom ;)). Ni går glatt vänta tills vi gift oss ;)
  • Niini

haha, så smart jag e som lägger migh sist när jag gifter mig först av oss tre :P

• Niini
    kapellösa skrev 2010-01-28 12:08:00 följande:
    Doh.. jag tänkte inte på att du var före mig. Sorry!
    Nää, det var nog bara jag som inte var så smart så jag lade mig i rätt ordning :D
  • Niini
    NiVi skrev 2010-01-31 11:54:31 följande:
    På tal om att gå ner i vikt inför bröllopet så har jag nu lyckats gå ner 5 kg i Januari, vilket var mitt första delmål! Nu är det bara 16 kg kvar till vad jag vägde innan graviditeten. Och sen kanske ytterligare 2-4 kg för att deffa sig ordenligt inför bröllopet!Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi bokar kyrka och lokal nästa vecka och planerar och skissar för fullt för allt annat! Tror att färgtemat blir vitt,guld och grönt...vi tänkte lite guld och gröna skogar. Letar just nu efter manschettknappar i guld och grönt alt. guld och vitt! Vill så gärna ge det till min m2b på alla hjärtansdag men det verkar vara omöjligt att hitta till ett rimligt pris!!! (max 1000 Behöver inte vara riktigt guld heller.
    Vi har börjat tänka om lite med lokalen vi funderat på, ska ringa på måndag till ett annat ställe och se vad det skulle kosta att hyra. Kyrkan bokar vi väl efter att vi fått lokalen fixad sen :) Längtar så mycket tills man har det bokat, då vet man att det är definitivt! :D
  • Niini

Bygdegårdar främst :) Men får se vad det blir sist o slutligen.

• Niini

las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:14:26 följande:

Ser att ni pratat om klänningar. Har ni hittat klänningen med stort K än? =) Jag har gjort det och just nu är det rea på den på shopindream. Funderar på att beställa den innan mars, då rean försvinner.. Dock är det kanske lite tidigt, men är rädd för att den försvinner annars. Sen lockar priset med.. 1100 inkl. frakt! Perfekt!! www.shopindream.com/product-5493.html
    Jag ar hittat den :) I november då den även blev köpt :P

Sände nyss iväg mejl till ett av de tilltänka festställena, blev typ 100 frågor :D
  • Niini

las vegas bruden skrev 2010-02-01 11:47:40 följande:

Hänger den i garderoben i en sån där klädgarderob eller hur förvarar du den..? Läste i någon tråd att klänningen skulle kunna börja gulna om den hängde för länge..?! Inget man vill vara med om precis.Kul att ni börjat kika på vart ni ska ha festen!! =)
    Vi funderade faktiskt lite på det där vi också, den måste ju förvaras i en speciell klädpåse.. Men den hänger fortfarande i affären tills det är dags. De erbjuder sån service mot en lite peng, tycket det är jättebra :) Dessutom skulle risken vara stor att sambon såg den om jag hade den hemma ;)
  • Niini

Jepp, nu är det väl definitivt :) Lokalen är bokad på 21 maj o jag är så löjligt lycklig att jag nästan sitter o tjuter här hemma :D

Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!