• Gable

Äntligen Fredag del 20

Oj, här händer det grejjer!

Ja, vi kan träffas. Vi ska träffas. Vi måste träffas. För att citera min favvofilm plötsligt i vinslöv lite grann.

NÄR DÅ? i sommar??? När Apg har flyttat hem och alla bebisar har kommit och är lite större?

Jag vill se er igen! Dricka vin (den här gången) och babbla, babbla babbla

KRAM PÅ ER!

• Gable

Undrar jag med. Det är är 2 mars och bebisarna ska väl komma alldeles snart nu?!

äntligen på väg skrev 2010-03-01 08:35:49 följande:

Hur går det Janos?
  • Gable

bättre dom håller sig till internet och tjatar där!

janos skrev 2010-02-28 12:45:57 följande:
    GUD vad telefonen ringer och folk tjatar just nu. Hur går det, hur går det?Jag vet att dom vill väl, men idag är jag inte på humör för att svara. BLÄÄÄ!Det ilar och gör ont hela tiden. Nu vill jag att det här ska vara över.
  • Gable

janos, det är dags att du skaffar fejsbåkk

Häppelihäpp. Säger ingenting.

• Gable

Ojojoj!!! Blir förskräckt, vilken jobbig förlossning! Tycker så synd om dig! Många, stora kramar till dig!!!!

• Gable

Janos, ingen bebbe än?! Har tänkt på dig och snokat både här och där om det skulle börja trilla in lite gratulationshälsningar.

Tyvärr, man får inte ångra sig! Jag försökte säga till på förlossningen att jag inte tyckte det var kul längre och att jag ville gå hem. Du har inget val fick jag till svar

Man kan ju alltid försöka

Hoppas verkligen att din bebbe kommer snart! Hoppas, hoppas och hoppas!!!!! Många kramar!!

• Gable

Han är ju kreativ din lille son! Sötnosen

Min bajsade på toagolvet och sa sen nääää, när jag frågade om man får göra så... OK, nu var det en klantmorsa inblandad också som tog av blöjan men aldrig satte barnet på toastolen... Häpp!

janos skrev 2010-03-06 12:05:17 följande:
    Jag tog en snabbis dusch nu på fm. Maken jobbar. Det har ju gått bra förrut, men den här gången var sonen påhittig. Han har lyckats ta sig upp på bänken och tömma FEM burkar med kryddor över hela köksbänken och över köks-, hall och sovrumsgolv.Golven var helt nystädade! Behöver jag säga att jag ångrar den duschen?!?!?!?!Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
  • Gable

Tänka sig, Janos har blivit tvåbarnsmor idag! En liten lillebror blev det, han vägde 3615 gr o är 49 cm lång.

STORT STORT GRATTIS TILL HELA FAMILJEN!!!!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20