janos skrev 2010-02-18 13:44:26 följande:
Vad du är flitig apg!Hilde, spännande att ge upp nappen. Vad har hon för muta i tankarna?Hilde, hur mår du nu när det närmar sig slutspurten? Jag är döless idag.
Hon vill ha en utklädningskista från Disney där det finns fyra klänningar i och så vill hon ha ett par disneyglitterskor som matchar klänningarna
hon har kommit över bil och traktor intresset nu.... nu ska hon vara som sina kompisar, dvs prinsessa för hela slanten. Det som är roligt med den där lådan är att man kan ta med sig den till vänner och så får alla hålla på att klä ut sig och man kan hjälpa varandra. En av kompisarna har ju haft med sig en hem till oss så efter det har det varit ett oändligt frågande efter detta.
APG 1500 kalorier ... nää fy vad tråkigt livet blir då! Själv är jag lite inne på att uppsöka en dietist efter denna bebben kommit ut. Jag tror att jag behöver proffshjälp för att både kunna få ordning på kosten och vikten. Detta pga mina tarmar. Annars har den här graviditeten varit hyfsat snäll mot mig viktmässigt jag är ännu inte uppe i förra graviditets slutvikt och då var ändå startvikten betydligt högre än sist.
Annars har jag enligt FL 11 dagar kvar till förlossning så det närmar sig iallafall. Jag mår hyfsat pyton för det mesta och illamåendet har kommit tillbaka, men det skulle kunna vara mina tarmar som är stressade. JAg har sagt till bebben att den ska vräkas vilken dag som helst, men än så länge lyssnar han illa....