Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen Fredag del 20

Jag tycker iallafall att vi ska träffas med. När kommer du hem nästa gång anne? Tycker du måste vara med den här gången. Å äpv, samma sak. Varför träffas om inte ni kan komma?

• mammacatta

Idag skulle det vara sol enligt SMHI. *tittar ut*
    Lögn och förbannad dikt är vad det är.
    En mur av snö är det istället.

Vi har över en meter tätt packad snö på nersidan. EN METER HÅRT PACKAD!!! Det är som att det kommit 170cm eller nåt.

I torsdags tror jag det var så skottade vi 5 ggr.

• mammacatta

JA; träffas träffas träffas! Närdå? Augusti?

• mammacatta

Då väntar vi till du vet besked. Tycker jag.

• mammacatta

Hej tjejer, bra idag?
    Hpller med Janos.

Oh, är ni sugen på att vara med på en hemlis? Mejlar.

• mammacatta

Ibland gör man saker man inte vill, bara för att andra tycker det är en bra idé.

Låt bli nästa gång.
    anne på grönkulla skrev 2010-02-15 10:02:57 följande:

o idag har jag vart på hölsokontroll o fått ta blodprov, jag hatar att bli stucken o så vill jag inte höra av doktorn på onsdag om mina kolestorolvärden o grejer, varför tyckte jag detta var en bra ide?
  • mammacatta

Stackars anne.
    Nästa gång hoppar du det där, eller hur?

• mammacatta

Det är därför jag aldrig gör sånt där, de berättar bara saker jag redan vet och jag får lida för det.
    anne på grönkulla skrev 2010-02-18 14:55:16 följande:

näe o vikten visste jag ju om. Om jag äter exakt 1500 kcal om dan o tränar så väger jag minst 12 kilo mindre än idag, men orkar jag vara så sträng med mig?
  • mammacatta

Tja bejbs!
    Fick två PS-spel av karln, har spelat Prince of Persia så jag är helt svettig. Det är höjderna.
    Det luktar inte gott nu, överväger att deoa lite. Meeeen, det är inte luktdator, skiter i det.

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20