• janos

Äntligen Fredag del 20

Grattis till jobbet mc!

Jag är här cm! Däremot kan jag avslöja att slemproppen har börjat att släppa lite grann.

Mammas karl har tippat på 25-26/2 och har brukar ha rätt på datum. Spännande!

• janos

Äntligen fredag!

.....men bebisen verkar längta efter varmare väder!

• janos

Fru Hilde skrev 2010-02-26 14:32:51 följande:

Synd MC att det inte bidde ett jobb. Bebben i min mage har bråkat rejält sedan i tisdags. Idag slemproppade den lite och jag ringde in och fick komma på kontroll. Värkar var tionde minut ungefär men nähä inte har de påverkat nåt direkt... så jag får fortsätta att tycka synd om mig själv ett tag till.
    Hoppas att det snart sätter fart för dig, så att du slipper gå och ha ont. Önskar er lycka till! Stor kram
  • janos

GUD vad telefonen ringer och folk tjatar just nu. Hur går det, hur går det?

Jag vet att dom vill väl, men idag är jag inte på humör för att svara. BLÄÄÄ!

Det ilar och gör ont hela tiden. Nu vill jag att det här ska vara över.

• janos
    Gable skrev 2010-03-02 11:10:11 följande:
    Undrar jag med. Det är är 2 mars och bebisarna ska väl komma alldeles snart nu?! äntligen på väg skrev 2010-03-01 08:35:49 följande:
    Här händer det ingenting, förutom att jag har ont pga att bebisen klämmer på nerver.
    Jag börjar att tvivla på att det kommer någon bebis.
  • janos

Hoppas att Hilde har bättre tur, då hon verkade ha lite värkar.

• janos

Stort grattis Hilde! Hoppas att du får hjälp att bearbeta din förlossningen. Välkommen till världen lillkillen!

• janos

äntligen på väg skrev 2010-03-02 09:16:48 följande:

op.se/slaktvanner/familjeliv/1.1836327--vi-ka...-Nu är vi rikskändisar .En FL redaktör hade läst min blogg och ville göra ett reportage om oss. Det visade sig att de även samarbetar med ett gäng tidningar så nu dyker vi upp lite varstans Blev nåt konstigt inklipp i citatet från min blogg, nån slags hyperlänk som inte hör dit så bortse från det om ni läser igenom.
    Nu har jag läst artikeln. Den är väldigt vackert skriven. Kul att få ta del av eran resa. Jag är ju ett stort fan av er sedan tidigare.....jag beundrar att ni har kämpat så.
  • janos

Idag har jag varit på koll igen ang igångsättning. Det blir ingen sådan, då kroppen inte är redo för det. Känns både och så klart.

Nu hoppas vi att kroppen snart är redo för förlossning, för det är jag!!

• janos

Äntligen fredag och äntligen verkar våren vara på väg!

Idag har vi strålande sol och +13 grader i solen. Annars är det nollgradigt! Underbart!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20