Äntligen Fredag del 20
tog jag 200 nu?
tog jag 200 nu?
Yess!
*bjuder på hemgjord hummus o finknäcke*
Sannerligen inget jag bett om, men även denna vecka har jag nya bekantskaper bland de lokala förmågorna, kan man väl säga. Tillvaron i jobbet här är mer surrealistisk än jag tror jag klarar att förklara...
Gjorde däremot en mkt trevlig bekantskap hemifrån som jag gärna utvecklar!
Kram, janos! Det värmde, verkligen.
Jag fortsätter här i rätt högt tempo - mycket helg blir det inte denna vecka. Men vi har skojigt och det kommer man långt på!
Ja, nu har det lugnat sig lite o jag har fått en väninnan hit på besök. Just nu har vi nyfixade naglar o mår finfint!
Ja visst är det! Jag hänge rså mycket med grabbar annars, så det är superkul!
Åååh, fredag o popcorn! Mums!
Glad påsk!
Åh, kram till alla sjuka små och deras förädlrar! *kramar om* Jag har haft en härlig påsk med familjen!
Här var det lugnt! Men Äntligen fredag på er alla!
Här har jag helg efter en kort lugn vecka och en lååång påskhelg. Smakprov finns på fb och liiiite på bloggen - mer kommer.
Rastlösheten kryper dock i mig, och framtiden är ännu oviss, men tror jag är i Sthlm från augusti nån gång.
Ja, du har rätt, det blir nog bra, hur det än blir. Jag måste lära mig tagga ner o andas lite oxå, så det är nog bra för mig eg. Nu håller jag på med att röja och göra listor inför flyttande o så... tråkigt men nödvändigt. Vad ska kastas, vad ska sparas, vad ska säljas och ges bort.
Massa kram till familjen Hilde!
här försöker jag baka till fika som kan funka för en kollega som inte tål vetemjöl - spännande projekt!
Äntligen fredag!
Ja, verkligen underbara nyheter!