Vi Växjö (med omnejd ) Brudar
Är fast i Gemla, skall dock inte gifta mig här utan i Skottland. Vore kul att träffa andra Brudar över fika och snacka bröllop, jag lite ensammen här om plannering och så
Är fast i Gemla, skall dock inte gifta mig här utan i Skottland. Vore kul att träffa andra Brudar över fika och snacka bröllop, jag lite ensammen här om plannering och så
Ja just gifter mig i maj och jag ahr mönstret till klänningen men inget tyg ännu.
Jag ska städa, fixa min lägenhet och sakna min skotte i helgen och vänta på tyget till min klänning. Jag hoppas det funkar.
Om tre helger ska jag prov baka en drös kakor, vill någon komma och äta?
Jag måste se vad jag kan göra an mass i skottland.
Ska vi sätta ett datum?? Jag har visserligen katt och litet kök men det vore kul med en fika.
Jag är sjukskriven så jag är konstant uttråkad och försöker plocka i mina lådor..
Min katt är nyfiken och kelen emot folk som är rädd för den men undviker folk som älskar katter.
Jag mest sur idag, jag är fast i Gemla och behöver ta mig till stan men det tar lanstrafiken 3 dagar att ladda ett kort över nätet så jag får vackert vänta.
Meow! Fika låter kanon!
Vilken dag ska vi fika nästa vecka?
Jag ska ju provbaka och någon måste ju äta kakorna.
Denna vecka kan jag inte torsdag eller onsdag, när kan du?
Måndag låter kanon för mig, jag hinner då vila upp mig. Jag ger dig min hemadress i din in box.
Jag har mejlat dig nu om det hela-
Paja, katten är sjuk, så kan vi fika en annan dag? Jag måste in till växjö hämta mat åt henne.
Fråga Janne på Helges Gitarrshop, han verkar känna de mesta musiker i Växjö.