• Julibrud och nästan 30

    Vilket av korten tycker ni är finast?

    Bilder finns i mitt galleri :)

  • Svar på tråden Vilket av korten tycker ni är finast?
  • anniebananie

    Jag röstar också på det gula!

  • Cessan78

    Beror ju helt på vilket färgtema ni går på..
    Men om du vill ha min personliga smak så nummer 3 :D Undrar givetvis vart man hittar dom för de skulle passa vårat färgtema perfekt som är rosa, svart och vitt :D

  • flopsy32

    Jag gillar det första dra-ut-kortet! Väldigt annorlunda!

  • Cessan78

    giz83 Jo jag har kikat där..men inte sen den nya katalogen kom iofs..men jag hittar inte riktigt något som faller mig i smaken.

  • ascensionday

    Då får väl jag vara tvärtemot och säga det röda med rosett... sorry! Men kanske nu när du hört vad vi andra tycker, att du känner starkare vad du egentligen föredrar själv.

  • Martinaa

    Det första gula får jag lite mer "barnkalas-känsla" över så den går bort för mig. Nummer två, rött med vitt band var fint men svårt att avgöra på den enda bilden. Den sista får nog min röst för att den ser exklusiv och elegant ut.

  • Blivandefrueriksson

    Håller med de flesta före mig att det sista rosa var finast

  • Cylt

    Jag tycker det första, gula kortet var kul och annorlunda!
    Som någon redan sagt är det ju dessutom klatchigt eftersom din blivande man är sjöman!

  • Julibrud och nästan 30

    Åh tack för era svar får se vad min sjöman säger på immorgon ;)
    Dessa kort har jag hittat på www.trouwkaarten.nl/ de är en holländsk site om man klickar på gaa naar kaarten så hittar man massor med alternativ vet faktiskt inte hur det är då man vill ha texten på svenska men maila dom och fråga.

  • Cessan78

    Mailade precis lite med dom i Holland.
    Går bra att beställa till Sverige men det kostar 22 euro för frakten. Ska prata lite med karln så får vi se om vi tar kort därifrån eller ej :D

  • Julibrud och nästan 30

    ^ Va bra frakten var ju ganska hög men korten väger ju en hel del om man beställer många ;) Min sambo tyckte också om det rosa,vit,svarta kortet så de blir nog det wohooo :)

  • Philippine

    Min sambo gillade det kortet bäst han med, han undrade om det var för sent för oss att ändra... ;)

  • iregnet2010

    alla är fina, jag är ju svag för rosetter så jag gillar det röda bäst men det rosa är också jättefint men lite modernare stuk!

  • hamåsa

    Det röda var fint men jag kunde inte se vad det stod på det. Så antingen större text eller ingen text på framsidan om jag hade haft det. Lycka till!

  • Moi mokulat

    Det beror på vad ni ska ha för färg på bröllopet.
    Ska ni ha gult tema?

    Jag tyckte de gula var jätte roligt.

    Det rosa var modern, men ser billigt ut. Inte min smak.

    Det röda var svårt att se. Men det var romantiskt och ett finare kort.

Svar på tråden Vilket av korten tycker ni är finast?