ändrat beteende varför???
För 2 månader sen så sms han ofta att han älskade mig och sa det spontant ofta och skickade blommor mn.mMen nu har han helt plöstligt slutat.fattar ingenting.Vi har bott ihopa i 16 mån och varit förlovade lika länge.När vi träffades var han alkholist sen 30 år tillbaka men nu nykterist och går på antabus och hos läkare och pratar.Ej druckit sen 6 mån ochd et är stort kan jag säga.Men min känsla i magen säger att något är fel men han påstår nej och påstår han älskar mig och hard et bra men ord är ju inget för i hans handling så tycker jag han stöter bort mig.sex har vi var 8 dag men snabbt.han är ej den otrogna typem för både han och jag har blivit bedragna och han är väldigt misstänksam och svartsjuk.Så jag vågar knappt gå ut.Men jag har innan tjatat om att han är förändrar men han sa att han var trött påd et tjatet så jag la av.Men något verkar ha hänt för han är annorlunda anser jag.han t o m varit hemma från jobbet i 2 omg och det är ej likt honom.han är väldigt irritera för minsta lilla och han tar sömnmedel till natten och en tablett lugnande varje dag för han känner sig orolig säger han.men det är kanske jag som är paranoid.