Ni med färgtema vinrött, vitt, silver!
@20110820: Supersmarta kort! Jag gör en helt annan typ av kort. Men jag har bara gjort prototypen än så länge, för jag väntar på pappersleverans från USA som kommer ta drygt en månad till eftersom den skickas via land och inte flyg (det var dubbelt så dyrt att skicka med flyg, så ja valde land eftersom vi inte heller gifter oss förrän 2011).
Jag förstår att du längtar och väntar. Jag gör samma sak! Min BM är inte ens hälften så entusiastisk just nu, för han tycker att det fortfarande är för långt kvar, medan jag tycker att ju mer vi kan göra redan nu - desto bättre för då blir det mindre stressigt sen. Men det argumentet verkar han inte vilja köpa riktigt. Dock har vi bestämt färgtema: svart, vitt, silver och vinrött. Och jag kommer göra alla trycksaker, för jag älskar att sitta och scrappa medan BM inte är det minsta intresserad av det. Hehe.
Jag kan säga till när jag fått pappersvarorna och tillverkat trycksakerna som riktiga prototyper, dvs med rätt färger på band och papper etc. Så kan jag maila dig bilderna. Vill inte lägga upp i galleriet, eftersom folk kan råka se i förväg då.
Jag försöker också tappa några extrakilon som jag lagt på mig den senaste tiden. Hittills har jag tappat 5kg på 2,5 månad och mitt mål är att tappa minst 8kg till. Helst 10kg. Eller motsvarande i mått då. Men det klarar du! -peppar-