Inlägg från: HK8 |Visa alla inlägg
  • HK8

JUNI 2010 nr 4

Hej alla junibrudar! Jag har hängt här läge men inte varit särskilt aktiv.. Men nu känns det att det börjar närma sig, jag och min m2b gifter oss 12/6, 2010. Dvs snart fyra månader kvar! Ojojoj, orkar inte vänta!! Men samtidigt får det inte gå för fort, om jag stressar får jag bara herpes och då vägrar jag att gifta mig!!!! Japp, vårat bröllop hänger på den där lilla herpesblåsan. hehe.. Nu ska jag börja vara lite mer aktiv här, kanske är det här de sista tipsen finns innan man gifter sig!!

• HK8

plutten2010, håller med om att jag är typ ensammast i världen med att gifta mig 12/6, hehe. Min m2b tar studenten en vecka, eller en dag före, det vet vi inte ännu, plus att han fyller år den 9 juni. Mycket fest. Eller bara en stor kanske!

• HK8

Tack Martia för att du la till mig och de andra i tråden!

Det som vi behöver göra härnäst är att prata med toastmaster!! Stackarn har inte fått förfrågan än, men det ska fixas SENAST på fredag. Hoppas på att han tackar ja! Sedan är det mannens kläder, har varit och kollat en gång men hittar inte rätt färg. Vi vill ha brungrå aktigt eftersom jag har en klänning i färgen light gold :) Tänkte lägg upp en bild på den faktiskt när jag skrivit detta :)

Lite mer dekoration ska vi fixa, vi har ljuslyktor i glas (små) och vi vill ha något från naturen!!! Men vet inte vad, gärna så att det bli lite höjd på borden! Min kompis som gifte sig förra sommaren hade sågat små stockar av björk som var ungeför 20-25 cm höga, det är ju billigt! Men vi ska förstås inte ha likadant.. Några andra tips?? Dekoration från naturen. Våran budget är VÄDLIGT tight.. OJJ vilka fjärilar jag fick i magen nu då!!!!!!

• HK8

Jag var i förra veckan till floristen och de sa att de hade svårt att tillmötesgå mig. Eftersom att jag vill ha en "slarvig" bukett, eller en BUNT blommor som hon tyckte passade bättre att säga. Ingen brudbukett skulle det heta. Hmm.. Det är fortfarande MIN brudbukett fast jag vill ha en bunt med blommor. Får inte in bilder i galleriet?! Men ska prova igen!

• HK8

Den första bilden i mitt bildgalleri visar buketten som jag vill ha, fast lite mindre eftersom jag själv är så liten. En bunt blommor? eller en brudbukett? Välj själv, det är i alla fall min brudbukett :)

• HK8

londonaire- Vilken fin klännin, verkligen! Jag skulle nog valt den här buketten, tycker det är riktigt fin. Det är gerbera.

C:\Documents and Settings\Toni Vähäjylkkä\Mina dokument\Mina bilder\Buketter och blommor\imagesCAG2JXMC.jpg

Om det inte bli någon länk så kopiera in det bara i fältet.

• HK8

Bettertogether- Tack, jag ska ta ett snack med floristen igen så hoppas jag att vi kommer fram till något bra! :)

• HK8

Har just skrivit ut texterna till inbjudningskorten, så idag har jag suttt och beskurit dem lite. Dock råkade jag kladda ner typ 10 stycken med någnot svart så vi lär köpa lite mer papper :)

Kände absolut ingenting när jag höll på med dem, allt kändes som vanligt, som att göra vilka kort som helst liksom.. Hoppas att det är inte något fel på mig ;) Får väl lyssna på några fina låtar undertiden så dröjer det nog inte länge förrän tårarna tränger fram. Är så grymt känslig, jag kommer att gråta hela bröllopet igenom, vill verkligen inte se ut som en grin-olle på alla bilder. Men men, blir det så så blir det :)

• HK8

Jag har också drömt om vårat bröllop flera gånger, en gång drömde jag att någon rev sönder min klänning, en annan natt att min diamant lossnade på ringen.. Vissa säger att jag oroar mig men det tycker inte att jag gör :) Hoppas min klänning är hel i alla fall (den hänger hos min bror för att jag inte ska råka sova i den) och min ring har min pojkvän, hoppas att han låter bli den :)

• HK8

miaik: Jag får inte prova min ring längre, jag tjatade och tjatade förra gången (som också var den sista) men han sa ett bestämt NEJ! Tillslut fick jag prova den och jag LOVADE att det var sista gången innan bröllopet.
    Jag ska fråga EN gång till innan bara, för jag måste ju veta så att den passar då också, kanske har gått upp eller ner i vikt så att jag inte kan ha den sen?! Hehe.. Alltid något att skylla på :)
    Den 3/3 är det 100 dagar kvar för oss som gifter sig de 12/6! Vilket bara är några stycken? Det är ju alldeles snart!

• HK8

Samma här!! Drömmer ibland jobbiga drömmar men mest KONSTIGA! Men är glad ändå när jag vaknar! :)

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4