Inlägg från: Converse |Visa alla inlägg
  • Converse

JUNI 2010 nr 4

Någon som hittat en bra axelbandslös bh nånstans som inte hasar ner utan sitter stadigt?

• Converse

jag har bara B men jag tycker de hasar. bra att du hittade en som satt som berget, vad heter den? ska kolla på nätet tänkte jag...

• Converse

Ha ha ja vit är bra =) Då kan jag leta reda på en sån affär iallafall så har de nån bra nånstans i gömmorna ;)

• Converse

Martinaa: Håller med, jag var och fick hjälp och hon som hjälpte mig sa att 80% eller nåt hade fel storlek och de allra flesta för små. Jag har alltid trott A men jag hade B.

• Converse

är det bara jag i den här tråden som inte skaffat klänning ännu? börjar bli stressad. har kollat på nätet och i en butik men jag hittar ingen fin.
    vad har ni andra för klänningar? jag behöver verkligen tips! vill inte ha brodyr och pärlor och glitter. Antingen en klänning med rak tuböverdel med tyll nederdel, alltså tyllen ska va ut. Vill inte ha glansiga tyger. Ren tyll inga pärlor och grejer. Har ni några tips? Som portias klänning fast med annan överdel och lite mindre nederdel =)
    www.imnotobsessed.com/files/imagecache/main_pic/files/images/ellen-portia-b.jpg

• Converse

oooo en sak till. vet någon var man kan få efva attlings ring wide & stars (med stenar) billigast?

• Converse

Tack! Lite svårt att hitta bara, de med tyll jag hittat är ju vääärldens prinsessklänningar. Jag får leta vidare, kanske någon annan som vet?

• Converse

Men gud va gulligt av dig! Tack. De syr klänningar alltså. Shit va feg jag är!! Törs man det? Vad kostar det? Hur blir det med frakt å tull? Hur lång leverans? Vad händer om klänningen blir skitful?

Man kanske skulle kunna ta flera bilder och visa, överdelen från en mot nederdel från en och vilken sorts tyll från en tredje... he he de ska jag kolla =) Tusen tack

• Converse

martinaa: tack låter ju bra det där!! kanske man ska slå till. är det nåt jag ska tänka på innan jag beställer. hur många bilder osv man ska skicka, material och sånt?

• Converse

vem här var det som hade en klänning i spets med ett band i midjan?

• Converse

jag har köpt en gästbok som är en fylla i bok... men nu undrar jag om det blir trist? vill absolut inte ha en vanlig gästbok med tomma blad heller. Vad tror ni? Man kan rita sitt självporträtt, vad man heter, vem man kom med, vad man tror brudparet gör om 5 år, roligaste händelsen och sånt...

sen undrar jag en till sak. Ni som ska ha DJ.... var hittar man topplistor och sånt så jag kan förklara vad jag vill ha för musik. har sett spotifylistorna här på BT men jag vill inte ha ooa hela natten och såna gamla dängor. inte heller techno eller schlager, nya låtar vill jag ha med rihanna, lady gaga och sånt...

• Converse

ona: denna. jag kör på den nu när jag ändå köpt den. tack för ditt svar nu känns de bättre. må bli enformig men de blir de lätt när de skriver fritt med ;)
    www.presentnet.se/default.aspx

nora: tusen tack ska genast sätta mig och kolla

• Converse

vad har ni valt för psalmer? vår präst tyckte en om sommaren och en om äktenskapet/vigseln... vilken tar ni om äktenskapet?

• Converse

ja vi funderar på i denna ljuva sommartid men sen vet jag inte... och låtar av solister av längtan till dig. men jag vill ha lite glada låtar med. finns det inga glada kärlekslåtar? vi funderar även på i do i do i do till utgång eller ronja rövardotter.... aaaaaaaah jag kan inte bestämma mig. vill ha lite fart och glädje de blir så himla stiff annars.

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4