Vem har en snygg hemsida?
Hej
Behöver inspiration till min hemsida.
Har du eller vet du någon snygg sida ni kan rekomendera??
tusen tack för all svar
Hej
Behöver inspiration till min hemsida.
Har du eller vet du någon snygg sida ni kan rekomendera??
tusen tack för all svar
Jag gillar weddingannouncer.com. Har sett att flera har problem med den, men jag har alltid lyckets, och jag är inget datageni. Tycker den funkar utmärkt
aldringerlam.weddingannouncer.com/
Nu har vi köpt vår egen plats på nätet, nästa vecka ska vi flytta från maxiander.blogspot.com/
Har ni några råd och tips? Håller på att designa för fullt, då kommer vi ha ännu bredare möjligheter att få det precis som man vill!
Kom gärna med förslag :)
maxiander.blogspot.com/
Vi har flyttat
www.maxiander.se/
Vad tycker ni?
Vi har gjort en ganska enkel websida www.tereseochrobert.se
Kommentera den gärna
Tero
Fin och enkel att förstå!
Vår finns på www.jonaslotta.projectwedding.com
Vi använder en gratis svensk sida som också har en funktion för att skapa en bröllopslista med allt från Resia presentkort och upplevelser (spa weekends osv) till Iittala porslin och kaffebryggare!
www.varbrollopslista.se
Just bröllopslistan hjälpte oss mycket i planeringen!
/Carro
Jag har gjort vår på weebly. adress www.annaochdaniel.weebly.com om nån vill kolla. Kan verkligen rekommendera weebly. Superlätt att använda! Ni kommer att se att vi inte har gästbok på vår hemsida, ett medvedet val - tror att man kan få gästbok även på weebly om det är viktigt för er! Lycka till!
Min BM har gjort vår hemsida. Vi har inte så mycket på den men jag tycker den är väldigt fin. Men säg gärna vad ni tycker :)
www.carolinaochoscar.se
Här är våran=) Kommentera gärna.
www.ewedding.com/sites/ulrikaomagnus/
Här är våran också, officiell idag då vi skickade ut inbjudningarna igår
andreascamilla.weebly.com/
Vad tycker ni?
Här är våran Bröllopshemsida som blev mer eller mindre klar idag
JennyTomas.projectwedding.com
Följ gärna min bröllopsblogg
missjennii.blogg.se
vad tycker ni?
Carro WH skrev 2010-03-13 17:13:26 följande:
Har nu varit in & kikat på alla era andras sidor under bygget av vår hemsida, så det är väl inte mer än rätt att jag lägger ut vår här oxå =)
Hoppas jag inte snott alltför mycket från någon av er andra! (Har lånat en del från ABC listorna tex...)
www.marcusochsandra.se