Orientalisk Bröllop! Del 3
Bara Mir som verkligen har fått något stort denna helgen! Som alltid! hehe =)
Josef ska träffa prästen om 2v berätta han idag, i Malmö. Då ska dem snacka igenom dopet och bestämma ett datum för när det ska ske ett vuxendop, jag får va med om jag vill. Blev så glad när han berättade det idag! Han har verkligen gjort allt för min skull, känns kalasbra måste jag säga. Och nedräkning för Libanon har börjat så nu längtar jag tills jag får visa Josef omkring där nere! Och sen i Sep, tänk 2ggr i år får jag åka ner! Wohoo
Har dock något negativt just nu, blöder jätte mycket =( Jag är rädd för det värsta för det kommer verkligen i stora stora mängder, jag ska ju dels inte blöda och dels kan jag inte va gravid ju för p-staven ska va väldigt säker. Annars blir jag usch, väldigt ledsen. Ska kolla det om jag har lika ont imorgon tänkte jag, har sjukt ont i ryggen också =( Josef blev väldigt orolig för jag blev helt spyfärdig innan o höll på att spy! Så vi ska åka tillsammans isf om jag inte jobbar o kolla med gyn, hmm, känns väldigt konstigt jag får sånt här nu men men, ska kolla det. Sorry för dem "äckliga" nyheterna!
Nu ska jag fixa mig te och slappa, Mirey, kom in på msn ikväll om du hinner! annars hörs vi väl imorgon kanske =)
Jalla,godnatt!