Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
jag är såklart med!
jag är såklart med!
vi håller på att försöka bestämma oss för kyrka eller borgerligt. tycker det är svårt när man inte har en koppling eller har hört talas om personen ifråga. suck.. skulle nog gärna vilja gifta mig borgerligt men så svårt!!
annars är kyrka preliminärt bokad och festlokal. solist är tillfrågad och frisör bokad... vill ha ut inbjudningarna snart så vi kan prata om det högt. vi har valt att inte berätta för någon, inte ens våra föräldrar..:)
hörrni karlstadbrudar... då jag inte har någon att bolla med eftersom vi är hemliga inför alla får ni väldigt gärna vara bollplank!
jag har letat mig förtvivlad efter en kortare, enklare klänning att ha. jag är inte volangtjejen och vi ska inte ha ngn dans efter middagen så jag letar efter ngt enkelt men samtidigt brudigt.
vad tror ni om nedanstående?? o vad ser ni för slags bukett till?
vore kul att få lite feedback.. finns ju alldeles för mycket att välja på!
www.dessy.com/dresses/bridesmaid/6562/
hej och tack för alla kommentarer om min klänning, har nu bestämt mig för att beställa en sådan. ska försöka få fram att den gärna får vara lite högre i ryggen..tänker på behovet av BH :) för hur gör man om den är så urringad bak?
blir nervös för att det kommer dra ut på leveransen.. gifter mig den 19 juni här i karlstad och vill ju inte stå utan klänning :)
pust..mycket att tänka på men nu är inbjudningarna utskickade och vi kan prata om det högt..det var ju en överaskning för alla så det har kostat på att försöka vara tyst :)
hihi.. har redan tackat nej.. fick en förfrågan via vår präst att vara med men det känns inte som vi. förstår inte riktigt grejen med att det är märkvärdigt att gifta sig samma dag som viktoria.. det är inte så att vi har direkt samma upplägg :)
tips..thereses kök..riktigt gott!! att catera alltså...
åh! nu har jag beställt min klänning! eller rättare sagt klänningar! kunde verkligen inte bestämma mig så jag tog två så kanske jag kan sälja den jag inte vill ha...
gud så spännande!
jo jag best'lde på landys.. en klänning som de ska sy efter en bild som jag sett på ett annat företag och en klänning ur deras eget sortiment. de är måttbeställda efter mig och jag hoppas att det kommer gå bra. de sa att jag skulle ha dem i slutet av mars.. får väl åka till sthlm eller gbg eller nått om de inte psasar och tokhandla en klänning. gifter mig ju den 19 juni.
nu börjar det kännas som att det är svårt att göra något just nu..vet inte riktigt vad jag ska ta tag i.. det mesta är ju bokat.