bobods skrev 2010-03-01 22:58:00 följande:
Vad kul att det går framåt! Så skönt att kunna bocka Välkommen Karlstadtös! Det verkar som att det mesta är hyfsat iordning - skönt! Själv står det lite still, som ni märkt på antal inlägg senaste veckan... Har låst mig lite vid detta med frisör/make. Fick två till avblås idag, bl.a. Karisma har semester 7 augusti. Så mer väntan efter att fler lägger sommarschema väntar. Det andra jag fokuserar på nu är musik - både till vigseln och festen. Har haft lite kontakt med Erik Rydefors som är körledare för Fräcka Frackar - vore såååååå kul om de kunde komma och sjunga på festen, innan dansen. Vi ska inte ha något band så en á capella-kör med fem roliga herrar i frack vore perfekt. Hoppas! Inte hittat någon solist till vigseln än heller, någon som har tips? Killar/tjejer spelar ingen roll...Annars är ju ring inköpt, klänning, skor och underkläder klart, kostym beställd men inte fått än, meny fastställd och beställd, porslin och dukar fixat, tårta fixar mamma, pappa är fotograf, toastmaster, tärna och best man utsedda, gästlistan klar och inbjudningskort/festprogram/vigselp rogram/placeringskort ska jag göra för material jag köpt - har gjort ett ex av allt än så lä
nge.Jo! Har ju också skickat offertförfrågan till swebus vad det skulle kosta att bussa alla gäster från karlstad till forshaga, och tillbaka på natten. Det var typ en vecka sen jag skickade, inget svar. Konstigt!Alltid långa inlägg från mig...
Kolla med Bonnstabussen i Kil. Tror att det kan bli billigare än Swebus, jag.
gulasidorna.eniro.se/f%C3%B6retag/bonnstabussen-ab:68237783_gs?geo_area=kil&from=web_comp_name&search_word=buss