• Anglia

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

En kort fråga.. =) Går det att få ihop ett bröllop med bra lokal och kyrka på ca. 6 månader?? Jag behöver lite "amunition" så att säga.. =)

A

• Anglia

www.meanbugs.com

Är värmländsk och borde ha nån medlem med en cab, om inte annat borde de veta om nån som har.. =)

A

bobods skrev 2010-02-12 16:23:31 följande:
    Förresten - är det någon som vet någon som hyr ut en folkvagnsbubbla? Gärna cab. Har samlat på bubblor sen jag var två år och har över 300 leksaksbilar, det känns som det enda rätta transportalternativet...
  • Anglia

Kl'ssbols linnev'veri kanske hyr ut.. Kolla d'r..

A

Karlstadtös i Stockholm skrev 2010-03-17 14:54:48 följande:

Åh, vad kul det är när svaren börjar trilla in redan efter någon vecka att inbjudningarna är ute! Vi har fått så mycket positiv respons på dem och det är SÅ kul! =) Har fått lite extra energi att planera mer nu... =)I vår festlokal ingår dukar, stolsöverdrag och allt porslin, men inga servetter. Är det någon som har hittat något företag i värmlandstrakten som hyr ut linneservetter? Visst kan man köpa eller sy själv, men har man någon nytta av 90 servetter sedan? Sedan har jag hört att det brukar vara väldigt billigt att hyra sånt, men det är ju här i Stockholm det... Några tips? Hur gör ni?
  • Anglia

Jag blir så avundsjuk på alla som får planera sina bröllop.. Jag vill ju åxo.. 10 år har gått.. När blir det min tur?? Men det är i alla fall kul att följa er planering.. =)

A

• Anglia

Jag önskar att det vore så lätt, men jag har en sambo som om han ska gifta sig vill fria själv och skulle jag göra det så skulle han 1: tro att jag skoja 2: bara säga ja för att inte göra mig ledsen och då vill inte jag för det måste ju vara nåt han vill.. Så jag får nog glatt vänta några år till.. =(

bobods skrev 2010-03-30 16:41:04 följande:
    Väntar du på frieri? Fria själv vetja!
Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!