Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Hej. Här har vi en säfflebrud som gifter sig den 24 juli i sommar och jag hoppar gärna in i den här tråden. Har fått ordning på en del men det är fortfarande en bra bit kvar tills man är i hamn.
Hej. Här har vi en säfflebrud som gifter sig den 24 juli i sommar och jag hoppar gärna in i den här tråden. Har fått ordning på en del men det är fortfarande en bra bit kvar tills man är i hamn.
Här hoppar jag in. Är en Säfflebrud som gifter sig 24 juli i sommmar och som faktiskt var på Karlstads Högtidskläder igår och hittade min brudklänning. Är överlycklig. Trodde aldrig att jag skulle passa i den typen utav klänning som jag nu valde men när jag provade den så var allting rätt.
Ja det är riktigt roligt faktiskt. Helt otippad klänning också men den var perfekt för mig. En Nixa är det. Jag gillade den redan utan halternecken när jag provade den men med den var det som om den gjorde allting. Trodde aldrig det skulle falla mig i smaken men men så är det väl antar jag. Japp vi gifter oss i by kyrka i Säffle.
Maliinka: Tackar..
Hindersprövning ja. Det är nog dags att fixa dom papprena och få iväg dom tills maj månad. Man tänker ju att jaja man har ju tid men gud så fort det går.
Har två inbjudningar som skulle ha varit skickade för en månad sen men som inte blivit det pga en hel del familjesaker. Känns taskigt dock men det är sambons kusiner så dom vet ju om det och varför vi varit sega så det får väl gå ändå. Dom ska på lådan imorgon.