• Amorosa

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Hej!
    Jag är ny på BT men har varit igång med planeringen ett bra tag nu. Vi ska gifta oss i Sunne den 12/6 2010. Bor normalt i Gbg men har värmländsk anknytning. Kul att kunna utbyta lite erfarenheter med fler värmlandstjejer.

• Amorosa

Hej!
    Jag ska ju gifta mig i Sunne och har fixat catering genom Kalasmakarna i Gräsmark. Det känns som jätte bra pris och Kerstin där inger verkligen förtroende.

Har ni tips på någon bra fotograf som tar lekfulla bilder där personlighet kan komma fram? Om ni hittat vad har ni beställt? Heldag, halvdag eller porträtt?

• Amorosa

Hej tjejer!

Va härligt det är att läsa alla tips och hur hur det går för er alla!

Jag börjar känna mig riktigt i fas nu, många detaljer som ramlat på plats de två senaste veckorna. Vi var uppe i Sunne förra helgen och fick klart med en jätte bra och billig fotograf, jag träffade min frisör och är toknöjd med provuppsättningen, härlig tjej! Vi träffade tjejen som gör vår bröllopstårta och bestämde detaljer om den och kom ännu en bit på väg till att spika menyn med catering firman! Puh! Sen har vår släkt-präst äntligen meddelat att han är kan vara vår vigselförrättare. Känns så bra att ha en relation till honom och veta att han är duktig. Syrran har meddelat att inbjudningskorten är klara och att det bara är att sätta i informationen om tid och plats! Förhoppningsvis kan vi posta dem nästa vecka. Pirrigt...

• Amorosa

Hej superman9000 min kille har ett coverband som spelar mycket på privata fester. De har spelat i hop i tio år och spelar allt från 70-tals rock till svenska dängor. De tar ca 6000kr för en spelning. Hör av dig om du vill veta mer.

• Amorosa

Hej!

Jag ska gifta mig i Sunne och har bokat en tjej från Torsby. För 5000 så har vi henne med hela dagen och får lämna in bilderna själva för framkallning. Hon är ganska ny etablerad men har ett jättefint referensmaterial. Hör av dig om du vill veta vem det är.

Lycka till!

Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!