Hallå tjejer! Här går det lite trööögt känner jag.. Känner mig stressad samtidigt som jag inte riktigt får tummen ur. Barnen är ständigt sjuka så det blir mycket innesittande/lekande. När kvällen kommer har jag massvis med planer men det slutar ändå med att jag ligger på soffan som en döhög :-0. Vet att jag sagt massa gånger att jag ska göra mina inbjudningskort, men nu är dom äntligen pågång. Vi ska posta dom till veckan :). Dock kom tillverkandet av sig något igår när sambo tog med de fina pappren för att skriva ut på jobbet. Han la ner en hel massa tid på att rätta till formatet som hade ändrat sig i mejlgången, kommer hem vid 21:00 glad i hågen med 40 utskrifter med typsnitt ARIAL!!! Inte riktigt det vi bestämt (tillsammans). Jag hatar verkligen dom där standardtexterna och ville knappt använda det när jag pluggade. Oj då säger han.. Jag skrev ju bara ut det som var i mejlet. Han hade liksom ägnat all energi och formatet och inte tittat på typsnittet, där ser man vad olika man är. Så idag blir det en tur till Panduro igen, så tar vi nya tag .
Ha sett att flera har problem med frissa, jag kan tipsa om en frissa i Kil som gjorde min syrras hår, hon var otroligt duktig! Nu kommer jag inte ihåg vad salongen heter men men den ligger på fabriksgatan i Kil och frissan heter Helena. Jag hade tänk boka där men det skulle bli för mycket åkande.
Cajeli: Nej, tycker inte alls det är konstigt med finare glas för er! Jag funderade också på plastglas men bestämde mig för att köra på IKEAS, blir inte mycket dyrarre än plastglas faktiskt.
VB blivande VD, vi gifter oss på samma dag ! Jag håller som sagt på med inbjudningarna. Skickar dom till veckan och har OSA 21/6. Hur har ni tänkt?
J bananas: utöver dom tipsen som du redan fått så finns ju Bar Baryard på Hammarö, och Kilenegården.