MrsMuffin skrev 2010-03-04 19:49:32 följande:
Här står det still...fast har en del klart med, förstås. Mitt största dilemma är festprogrammen, ORKA. Ser inte ens fram emot att få ihop dem...har ingen aning om vad man skall skriva, hur mkt man skall skriva eller någonting. SUCK. Tips mottages tacksamt... Solist har jag hittat via Blocket! Har hennes mailadress om ngn är intresserad! Hon sjunger tre sånger för tusen spänn, har hört röstprov och hon är jätteduktig. Ang DJ "får" vi vår i bröllopspresent...men kontrollfreak som jag är vill jag gärna ha kontakt med honom/henne för att checka av litegrann... Tänk att stå utan diskjockey, vad 17 göra då? Voj voj. Klänning är köpt, nästa projekt är skor....svårt. Ngn som har tips på ställen som hyr ut "mankläder"? Typ frack?
Kolla på Bröllopspalatset i Degerfors för mankläder, där finns ju allt!
Det där med festprogram har vi inte funderat klart om än, är inne på att strunta i det. Vi har varit på bröllop där det har funnits och varit en bra och kul grej. Har även varit på bröllop där det inte funnits och inte saknat det, så vi funderar vidare.
Jag har sett en del trådar här på BT om just festprogram, sök så kanske det dyker upp ngt som du kan använda.