MrsMuffin skrev 2010-04-10 07:47:28 följande:
Vi bokade Linda Klemner, hon skulle ha typ 5000 kr för cirka 2 timmars fotande...har inte träffat hene än men funderar på om det kanske skulle vara värt att lägga till ngn timme eller så. Skulle så gärna vilja ha lite "proffsbilder" från vigseln och så vidare. Har dock flera kompisar som är helt okey på att ta kort, men vi får se.På söndag skall vi och provsmaka tårta, hihi. Ska bli kul. För övrigt har jag hämtat ut min ring (iii) och håller som bäst på att leta efter andra smycken. Skall ni andra härinne bära några speciella smycken??? Jag är jätteosäker på vad som passar..skulle vilja hitta nåt fint armband, har tittat på en del från Thomas Sabo. Fast vill absolut inte lägga ned för mkt pengar på örhängen etc, går nog att hitta jättefina alternativ på Glitter osv.
vill också ha lite "proffsbilder" men känner samtidigt att det var alldeles för mycket pengar
blir så less på en arbetskollega måste bara få skriva av mig lite.
Det första var när jag berättade att vi bestämt datum i stället för att säga grattis säger hon
- åhh nu ska vi behöva höra på det tjatet
Blev så paff att jag bara satt där och nästan skämdes i stället för att vara glad
Nästa kommentar kom idag efter ett möte vi haft jag satt längre bort och pratar men några i sällskapet börjar nudda på ämnet lite för att se hur en av killarna som jag känner sen tidigare skulle reagera (en av min brors vänner)
Hör då hur hon börjar sucka och säger nu börjas det (eller nått
likande)
blev lite irriterad och sa högt - att de flesta är glada för vår skull ja alla utom NN då förståss.
alltså hur kan man säga så....
känner mig lessen och nedstämd bara av att behöva vara i samma rum som människan.
Nån mer som vart med om detta och har tips på hur man ska hantera detta för jag vet inte hur jag ska göra längre.