• JessicaJnsson

Inbjudning i box...

Jag försöker hitta små lådor till våra inbjudningskort.
    Gärna satin boxar men det är inte nödvändigt, och dom får inte kosta en förmögenhet blir ganska många...
    Har kollat ebay men hittade inget där.

• Svar på tråden Inbjudning i box...
  • JessicaJnsson

Precis... Vill hitta en leverantör att beställa direkt ifrån. Men jag vill ju bara lägga en order så det sket sig lite. Men papp fungerar lika bra och då fanns det fler alternativ :)

• Kirsto

Ja, det är svårt det där med att kombinera billiga priser med en liten (för grossister) order. Håller tummarna för att du lyckas hitta nåt bra!

• Linadesign

Jag beställde våra tackkort från www.indianweddingcard.com
    De har jättemånga olika fina kort till bra priser! Något som kanske är intressant för dig är deras "scroll invitations" där inbjudan är på en rulle, som ett pergament. Rullen ligger i en fin ask: www.indianweddingcard.com/weddingcard.aspx Om jag hade vetat om denna sida när vi skulle skicka inbjudningarna så skulle jag ha valt sådana inbjudningskort. Så annorlunda och fina! Kostar från 1,30$ st.

Man kan beställa provexemplar. Då får man betala för dem, men om man sedan beställer av dem så drar de av kostnaden för prov-ex. De är väldigt snabba och har ypperlig service!

• JessicaJnsson

Dom var roliga, verkligen annorlunda. Men jag känner att det inte riktigt passar oss i stilen...

• Sebastiána

Kanske kan du slå ihop dig med en annan blivande brud så att det blir en stor order och på så sätt få ner priset?

Svar på tråden Inbjudning i box...