• varelse

Morgongåva

MondayGirl: En gitarr låter i ditt fall som ett alldeles utmärkt val av morgongåva! Och som Aleta så fint sa: Då kan han ju tänka på dig varje gång han spelar! Inte ett dugg konstigt, snarare väldigt genomtänkt om du frågar mig!

Rapsbrud: Vilken underbart romantisk och mysig idé! Jag blev lite inspirerad här!!

Jag har länge funderat, för min m2b är en sån där som är supersvår att komma på presenter till. Så fort han fått sina födelsedagspresenter ett år så är det liksom dags att börja fnula på nästa års presenter om jag ska ha en chans att komma på något BRA i tid... men beroende på vad jag tycker om mig själv när jag ser mig i spegeln om ett år, så funderar jag på att göra en sån där Secret Box (det är ett sånt fotoalbum med sensuella bilder på en själv, i underkläder och/eller naken beroende på vad man själv vill). Och efter inspiration från Rapsbrud tänkte jag att man kan ju lägga in små citat om varför man älskar sin man även i Secret box-idén! Sedan tänkte jag också eventuellt på ett graverat halssmycke kanske (utöver Secret box i så fall).

• varelse
    Rapsbrud skrev 2010-01-25 19:43:26 följande:
    varelse: Låter som en jättefin idé tycker jag! Vilken kille skulle inte bli glad för en sån morgongåva liksom.
    Precis min tanke! Det är svårt att "gå fel" där, så att säga. Bara jag vågar och känner mig tillräckligt trygg i mig själv tills det är dags att boka tid och fotografera!! Men dit är det ännu långt kvar, så jag ska jobba hårt på det. Haha.
Svar på tråden Morgongåva