• 27juni2009

Secret box - skulle du våga?

Jag kan tala om för er att jag hade precis samma tankar som er för ett år sedan
    Tyckte tyvärr att proffs fotograferna tog för mycke betalt, så jag kontaktade en tjej som har de som hobby att fota. Det belv hennes första secret box o vilka underbara bilder. o angående att improvisera, de var inga problem o jag e absolut varken nån linslus eller modell typ. Min man blev överlycklig av bilderna som jag fick i både färg o svartvitt o något porrigt blev där överhuvudtaget inte utan väldigt sensuella vackra bilder

om nån skulle vilja se någon av dem så får ni inboxa.

• 27juni2009

augusta 2011: jag fick nys om henne genom att jag "känner" hennes syrra så rena referenser kollade jag inte upp, men tittad emycket på hennes andra foton sen har hon lite skärmar o lujs hemma o så använde vi oss av en fåtölj med ett vitt "täcke" på. Sen hade hon fixat rosblad. Själv hade jag med mig de underkläder /saker som jag ville bära. Hade en omgång med underkläder o stay up o en med torsolett o stay up. använde även mina skor som jag ahde sen när vi gifte oss. Jag e inte smal så på vissabilder tyckte jag själv att de vällde över men mannen tyckte om de trots allt min man är rumpälskare så nån bild på rumpan var ett måste o sen satt jag i fåtöljen med benen uppe, med benen korsade, händerna knutna, huvudet i händerna osv. en del fölls ig naturligt o en del puschade hon mig till. Hade med mig en vän som även hon gav mig råd o framförallt hjälp till att slappna av ska se om jag akn fixa över bilder t denna datorn, insåg att ajg raderat dem inför bröllopet då vi körde bildspel fårn min dator ville inte gärna riskera att alla på brölloept fick se dem även om jag e nöjd o kan visa vissa så e vissa med privata

Svar på tråden Secret box - skulle du våga?