Inlägg från: Project Love |Visa alla inlägg
  • Project Love

Secret box - skulle du våga?

Jag har inte gjort det själv men jag var med som "moraliskt stöd" åt en kompis vid en sådan fotografering för något år sedan. Hon trodde som ni att det skulle kännas fånigt och att det handlade om att kråma sig och vara sensuell inför en kamera, men faktum är att det blev väldigt... vad ska jag säga, kliniskt och totalt osexigt. Inte bilderna alltså för dom blev toppencoola, men situationen som sådan var väldigt harmlös. Fotografen var super också och hon försökte inte alls jobba på sexighet eller så, men hon var gudomligt duktig för min kompis ser ut som värsta topmodellen på bilderna och hon säger att hon ser mycket mer avslappnad ut än vad hon någonsin hade kunnat föreställa sig.

Jag skulle också kunna tänka mig att göra något sådant men då är det verkligen ett krav att det är ett proffs som är van !

• Project Love
    Augusta2011 skrev 2010-01-25 16:19:04 följande:
    Kommer du ihåg vad fotografen hette som din vän var hos? Alltid tryggt med referenser och om hon var nöjd så låter ju det bra.
    Nja, jag gör nog inte det, inte tillräckligt för att vara någon hjälp i alla fall misstänker jag. Jag vet att hon hette Linda (det gör min syster också och därför kommer jag ihåg det), men mer än så vet jag inte. Jag har det nog angivet i något mail från min kompis hemma men det kommer jag inte åt nu.
Svar på tråden Secret box - skulle du våga?