• varelse

Secret box - skulle du våga?

Project Love skrev 2010-01-25 17:13:19 följande:

Nja, jag gör nog inte det, inte tillräckligt för att vara någon hjälp i alla fall misstänker jag. Jag vet att hon hette Linda (det gör min syster också och därför kommer jag ihåg det), men mer än så vet jag inte. Jag har det nog angivet i något mail från min kompis hemma men det kommer jag inte åt nu.
    Om det var i Stockholm så skulle det kanske kunna vara Linda på Lindisima? Hon verkar superproffsig och har en del bilder på sin hemsida också, som man kan kika på. Det är inte jättebilligt, men jag har också funderat på att ge min karl det i morgongåva sen.

Jag pratade faktiskt med Linda på Lindisima och bokade in en tid (innan vi var förlovade) för att ge min m2b i 25-årspresent, men i sista stund drog jag mig ur pga dåligt självförtroende över min kropp... men nu jäklar ska jag komma i form!! Det är såklart för min egen skull och inte enbart till bröllopet, men bröllopet är en enorm motivation i sig att hålla igång med bra mathållning och träning, så förhoppningsvis vågar jag "klä av mig" och ställa mig framför kameran nästa år, så att han kan få en otippad morgongåva! :)

Min plan är att dels ge ett album med secret box-bilder och dels ge ett graverat halssmycke. Just nu i alla fall. Men mina planer ändras emellanåt, så man vet aldrig riktigt vad det blir i slutändan när det är så långt kvar! Hihi.

Hursomhelst är summan av kardemumman att jag tror att det blir en toppenpresent om du bara vågar! Dels för att det är en oväntad present för honom och dels för att du kommer vara så stolt över dig själv för att du vågade det! Go for it!
Svar på tråden Secret box - skulle du våga?