Inlägg från: lisaodaniel |Visa alla inlägg
  • lisaodaniel

Vi fortsätter blanda och ge

Hej alla!

Lisa heter jag, bor i Linköping. Är mitt uppe i bröllopsplanering, datumet är satt till 21 augusti.

Skostorleken hamnar på hela 41, favoritchokladen är svårare. Jag är ingen chokladfantast men i lingonveckan kan det frossas i diverse mjölkchoklad. Nonstop fungerar alltid!

På barnfronten är det än så länge väldigt lugnt, jag börjar bli sugen då vänner runt om har börjat skaffa sig små liv. Men vi har inte bråttom med det, eventuellt blir det mer allvar av saker om ca ett år.

Ska bli kul att följa denna tråd!

• lisaodaniel

EA&MJ just det, kan ju vara kul att veta det också:) 22 år fyllda är jag.

Hmm, jag blir lite misstänksam på vad detta är för en tråd där man jag koultraljud:)

Här (Linköping) har snön vräkt ner sedan 10-tiden. Har väl lagt sig ca fem centimeter än så länge, men mer ser det ut att komma!

• lisaodaniel

Passionsblomman - Hehe, jag misstänker att det kan bli massa konstiga ämnen hit och dit när ett gäng tjejer skriver av sig om allt:)

• lisaodaniel

Jag håller med PB gällande EA´s hus. Vi bjöd också på flera olika hus innan det vi nu bor i och vi är superglada för att vi inte vann de övriga buden! Vi stormtrivs här!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge