• kängu

Vi fortsätter blanda och ge

Hej på er!

Superbra trådstart Ore!

Har inte tid att läsa ikapp- vill bara skicka MASSOR med kramar till min favvo-Snigel!!!

Och Ore, tråkigt med skilsmässan

I övrigt- hoppas BS & Telis snusar bebis för fullt (Telis, funkar det med amningen/matningen nu?), att Mugglan njuter i nya huset, att Tingas pojkar äter duktigt, att lillebror är snäll mot Kokosen.... och massor mer grejer förstås.

Snappade något om sovpåse här på sista sidan- Ru har sovpåse, tycker det är kanon! Särskilt nu när det är lite kallare, behöver inte vakna av avsparkat täcke.

Cicci, USCH vad läskigt med dottern Hoppas hon kryar på sig riktigt snabbt nu!!

Jag har det bra, jobbar mycket och resten av tiden spenderas med familjen. Har köpt mig en liten mini-dator, så förhoppningsvis kan jag kika in lite när jag ändå sitter på tåget. Men jösses vilket tempo ni hållit det senaste

Kramar till er alla!!!

• kängu

MrsB- Här är jag! Sitter precis och läser ikapp men stänger nog snart ner datorn... Du kan inboxa så svarar jag senare!

• kängu

Hej vänner!

Jag har varken tid eller ork att hänga här just nu- plus att ni skriver så mycket att jag blir helt matt vid bara tanken på att läsa ikapp

MEN såg att Vickan fått sin lille trollpojke, STORT grattis Vickan!! Vad underbart!!!

Annars har jag ingen koll, någon som vill ge en snabb uppdatering?

Jag har det bara bra, jobbar och står i. Ru mår fint och är helt underbar (förutom att bara hans pappa får lägga honom på kvällen ), och idag när jag kom hem sa han "mamamama" och tittade på mig och skrattade

Jag har det skitkul på jobbet men tycker det är lite jobbigt att jobba heltid... pendlar ju rätt så långt också.

• kängu

BS- Jag tyckte iaf att Epiduralen var gudasänd

• kängu

Ho-ho *ropar*
    När jag väl är här inne är det såklart ingen annan här...

• kängu

Hej godingar!

Jag tittar in en snabb med vinglaset i handen

Har skummat ikapp och sett att det hänt en massa tråkigheter Kramar till alla som behöver det.

Spännande med IVF, och Nennes första kick, och massa annat... Jag hänger helt enkelt inte med här inne längre märker jag.

Fredagskramar till er mina gurkor, nu dags för På spåret!

• kängu

Tittar bara in som hastigast... har ju inte varit inne på läääänge och vad ser jag... min FAVORIT SNIGEL har PLUSSAT!!!!!

ÅH jag är så glad för er skull fina fina du!!!!

• kängu

Tittar in lite snabbt med ett vinglas i handen...

Snigeln, jag är mammaledig igen från 1/7. Så tyvärr ingen möjlighet att komma upp i vår även om jag gärna skulle velat Men i sommar däremot
    Jag är så himla glad att du har en liten plutt i magen

Telis, vet hur det känns! Det funkar inte att bära honom i bärsele/sjal när han är så där skrikig? En period gick vi ut med vagnen på kvällen och då brukade Ru lugna ner sig...

Tinga, härligt att pojkarna äter bättre Ja försök fylla på honom lite extra där på kvällen så borde han kunna sova lite längre.

Massa mer jag skulle kommentera men nu ska jag o maken spela spel!

• kängu

Hej godingar!

Vill bara säga att jag är sååå ledsen för att du fick minus PB! TUSEN kramar!!!!!!!!!!!

Grattis till Parnassia! Härligt!

Tinga, usch, har inte nog saker drabbat er??? Hoppas att Puffen kryar på sig riktigt snabbt nu. Styrkekramar!

Kramar till er alla, nu ska jag ut en springrunda innan det blir mörkt (är du stolt över mig Tinga? )

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge