Lappis - Lycka till idag!
Vickan - Skönt att trollet hade placerat sig rätt i magen Och vad spännande att få veta vilket kön det blir Fatta att trollet kan komma när som helst nu! Ska bli spännande att se vad du tycker om trollet nedkomst.
BS - Det låter ju helt sjukt, gulsot har väl var och varannan unge när de föds?!
Ego - fick massage igår och det blev inte alls bra, fick molvärk i magen efteråt och kände mig svimfärdig. Så det blir ingen mer massage för mig innan kotten har kommit ut. Usch vad otrevligt det var och rädd blir man ju såklart.
Parenteserna ringde även igår och meddelade att de köpt ny bil, för det behövde de ju ha när de skulle åka och hälsa på oss en massa när kotten har kommit. Jag får lätt panik av sånt där, jag reagerar väl knasigt, men jag blev jättestressad. Jag tycker det är jobbigt när folk planerar mer för kotten än vi, jag måste liksom hänga med mentalt.
Som grädde på moset så går jag ju och funderar på jobbet jag sökt också, när de ska höra av med sig besked och så...usch, jag vill veta nu!
Sorry för allt gnäll, jag är inte på topp just nu.