Vi fortsätter blanda och ge
Snaily - krya på dig. Attans vilken otur du hade!
telis - krya på dig med. Nu räcker det med besvär - fram för en lättare vardag. vet inte om du fick svar på frågan om sovpåse. vi använder i alla fall bara body under påsen, och har lite öppet fönster så att det känns lite svalt utan att vara kallt. är det kallt inne, som i föräldrarnas hus, kan hon ha pyjamas under. nackdelen med påse är att jag sällan får se min lilla älskling i pyjamas som är så bedårande sött.
EA - hur har det gått med huset???
Smint - välkommen!
Själv har jag ägnat två dagar åt att skapa strategier instängd med ledningsgruppen. Intressant med rörigt. De andra är inte direkt samkörda eller tycker om varandra. Och jag känner mig mest som en nykomling utan erfarenhet.
Magen min är fortsatt enorm, och det mesta är bökigt just nu. Hallå - det är 6 veckor kvar! måste fråga BM om hon verkligen menar att denna bebis ligger på medelkurva. Är oroligt trots hennes tidigare bedyranden. Sen verkar inte tarmproblemen lösa sig heller - och har fått öka på medicineringen. Suck - det är fullt nog där inne utan gaser och konstigheter.
Nåja, Mindre ska få gå till dagmamma i morgon, och mormor och morfar som skött ruljansen de sista fyra vardagarna, sköter hämtning även i morgon. Underbart! De är värda allra minst flaskan Bin 28 de fick idag (favorit även här). Ska nog skaka fram lite bensinpengar med.
Nu - lite yogadags och sen välta mig i säng.
Tjing!