Vi fortsätter blanda och ge
AM - hon kanske inte har bestämt sig än vad hon ska svara?
AM - hon kanske inte har bestämt sig än vad hon ska svara?
Men hur var det nu? Slagen sa väl inget om vilket kön det är ... eller?
Citronvaginagumma!
Så klart det är en tjej! Måste ju få lite söta tjejer som väger upp mot alla grabbs som kommit på sistone.
Själv ringde jag Soctanten för någon timme sedan men självklart var hon ute och sprang på något.
AM - det lät ju som hittat! ...NOT! Själv funderar jag i banorna ... 40-års fest eller ska jag använda de pengarna för att shoppa loss hejdlöst i NY istället ??!
Instämmer med Oupsie ... AM du har visat dig stark och redo. Nu ligger bollen hos henne.
Usch, vad jag ogillar tjejbråk (jag som blev ofrivilligt indragen i ett igår!).
AM - visst får du det bara vi inte bestämmer oss för att ha fest samma datum (om vi båda beställer från Vasastans ost).
När är det den bästa tiden att ringa folk som man inte känner? Vet inte om de har barn eller så. Sitter nämligen i valberedningen i vår brf och ska ringa några som har sagt att de är intresserade att vara med i styrelsen.
AM - jag funderar på den 5 juni bara att det kolliderar med Sthlm marathon ... dvs ingen kan ta bilen hit. Fast samtidigt så är det ju bäst om man lämnar bilen hemma .
Halv fem ... det är ju nu! Jag har mobilnumret till två av dem. Den tredje får jag knacka på hos oss och det gör jag i helgen (typ söndag eftermiddag).