Vi fortsätter blanda och ge
Loggar bara in snabbt för att önska stort lycka till till Vickan Trollet och Herr Vickan!
Godnatt!
Loggar bara in snabbt för att önska stort lycka till till Vickan Trollet och Herr Vickan!
Godnatt!
Vickan: Oj så spännande! Jag blev igångsatt fast de satte juh igång mig med hjälp av att ta hål på hinnorna.. Sen fick jag värkstimulerande (som de senare skruvade ner, eller kanske till och med stängde av).. Det funkade juh bra, fast moderkakan ville juh inte lossna som den skulle, vilket som (ore?) sa är vanligare om man får värkstimulerande!
Jag tror att jag skrämde några stackare när A föddes, då jag mitt i öppnandet behövde gå på toa och fick en värk på vägen.. De var där på någon undersökning..
Mrs muffin: Välkommen! Täta pojkar(?)alltså..
Grattis Parnassia!
Och Porchez och snorkis, kul att se er! På något vis tyckte jag att du snorkis var ganska lik som jag tänkt mig dig.. (konstig mening..)
Hittills går det bra på praktiken.. Skönt! Kan väl bero på att jag inte har börjat fundera på mina uppgifter ännu.. Känns juh som när jag var där och jobbade... Well well!
SKönt med falsklarm när det gäller maginfluensa..
Vickan: Hur känns det nu då? Fortfarande lugnt? STort lycka till i alla fall! Så spännande att ni snart får träffa trollet!
Kom ihåg att det kändes helt surrealistiskt kvällen innan vi hade fått tid för igångsättning, vad gör man sista kvällen innan man får barn liksom!
Har ni några idéer för hyffsat smidig mat att servera på 25års kalas, och några lite roliga saker att göra (lekar eller tävlingar typ..) förmodligen blir det en hel drös med "ungar" under två år..
lekarna/tävlingarna är inte för barnen alltså..