passionsblomman skrev 2010-02-20 22:32:59 följande:
Nu RINGDE min sambo från övervåningen för att det börjat!VA!!! HÖJDEN av lathet! *går iväg lagom fort*
Läste upp detta för maken och han fick ett riktigt rejält skrattanfall!
embossing har jag ingen koll på alls vad det innebär! Tänkte googla det hela sedan..
Är dock riktigt sugen på att virka en "os-mössa".. Men har inget garn, och garn får väl räknas till det köpstoppet gäller för!
Vickan: Välkommen hem! Tog ett rätt bra tag innan känslan av att man gick och väntade på att någon skulle komma och hämta A försvann!
När vi kom hem från BB la vi oss på en filt på köksgolvet hela familjen, för solen sken in där, och A var juh lite gul så han skulle juh vara i solen.. *mysigt när jag tänker på det*...
PB och Fru E, kommer ni inte hamna väldigt lika med era IVFer? Eller hur ser schemana ut för er..?
(hoppas så att det kommer gå bra..!!)
HÄr har vi haft en trevlig helg, hade våra bästa vänner här igår kväll och det var så himla trevligt och lyckat! Sen blev det lite senare än vad vi(framförallt jag) är vana vid.. Men A hade vett att sova till 7.30 iaf idag, så det är ganska lugnt, igår vaknade han strax efter 6.. Men det blir nog tidig kväll för mig i kväll.. Har lite att förbereda inför jobbet/praktiken i morn bara..
Annars önskar jag mer fladder åt alla som väntar på det och skickar kramar för begravningar och vad det mer är jag har läst om!
Tack för gratulationer om mitt provsvar! Är fortfarande helt förundrad över det! Hoppas så att det ska hålla sig bra nu, men det känns som oddsen är bättre nu när det lyckats stiga så bra av sig självt!
Ojoj vad det blir ego när man läser ikapp, men sedan inte skriver ngt!
Nu ska jag googla embrossing!
Kram på er! Och hoppas att kommande veckan blir super bra för alla!