Hallå...
Vad ni har skrivit! Phuu tog ju hur länge som helst att läsa i kapp och så glömmer man vad man ska kommentera.
Skålat har ni gjort, med både öl och champagne! Gött! Skål!
jag kör på Lappis stil, med champagne!
Mycket mycket barnvagnar!
Jag kan bara hålla med om att svängbara framhjul är grymma.
Sen Nenne, förlåt nu, verkligen, men den där Emmaljungan city crossen har en jag känner och den är värdelös! varukorgen är skitliten, den är låg, dvs man plockar upp barnet långt ner i markhöjd sen är det inget gung i den. Jag skulle tänkar om!
Håller med Telis, att Brio Go är både snygg och skön, bara liggdel, bra varukorg o ja- den skulle jag köpt om det var aktuellt.
Jag har en X-Lander XA. Den är helt fantastisk enligt mig, jag är sååååååååååå nöjd med den! Den har nämligen luftpumpade svängbara framhjul och sen hade ingen annan den i sthlm, jag ville vara lite udda. I mitt område har alla Bugaboo, som jag tycker är ful eller Urban Jungle.
Jag tror inte att man säljer så mycket osäkra barnvagnar, så ett hjul fram som man dessutom kan låsa, ska man nog inte haka upp sig på, men jag föredrar själv 4 hjul.
En mycket prisvärd vagn (dock med 1 hjul fram) är Baby Travel, Babyproffsens egna märke, jag o AM har den i tvillingvagn. Jag har aldrig använt bilbarnstolen på chassit, så inget jag skulle säga att man behöver fundera på, men så handlar jag inte på stormarknader heller, och gör jag det så tar jag inte med barnen.
Hur som, det finns bra och dåliga saker med det mesta...Lycka till!
Kokosen, jo du jag hittade mössan i min fruktskål i köket.
Tack själv, alltid kul att ha kräftskiva vid fel årstid! Du får den när vi sse snart
Mugglan, ur är det med dig Symptom ????