Vi fortsätter blanda och ge
Koko
Ah, det var kompisen som hade släkt med katt, inte katten som var släkt. Vad kul!!
Koko
Ah, det var kompisen som hade släkt med katt, inte katten som var släkt. Vad kul!!
lapinette
Det låter alldeles, alldeles UNDERBART!!!
koko
hahaha nä, den är nog inte selektiv vad gäller byten hon ev skulle släpa in. Det vore ju något, låt katt inkl hamster passera, men lämna storråttorna utanför. Blipp! P som i Prylnörd...
sagt av barn
klantet glömde länken.
Lappis
skogsmöss är skitsöta, fast inte döda då som sagt.
lapinette
ja det förstod jag inte heller hur de kunde gissa, men tänkte att jag hade läst lite dåligt.
PB
Förstår din frustration, här var allt igenväxt med kvickrot så det har varit till att gräva som sjutton med grepen, och jag hann ändå inte färdigt. Så sista biten blir nu i vår, sen blir det bara perenner.
Åh, det skulle man ju ha gjort. Fotat alltså.
PB
Ingen jämförelse i övrigt med magnethalsbandet, Min svägerska hörde sin katt på fönsterblecket men sen blev det tyst. När hon tittade ut så låg katten på rygg i någon buske med sin långa päls och hade fastnat. När hon hade fått loss honom så stod det långa spröt från pälsen som antenner.
Btw, ska man förodla blomma för dagen, eller orkar den komma upp om man sår den senare? Vad trivs den i för jord?
Tinga, har ingen bra idé på lampa. Men ser man foten då om den står i hyllan?