Vi fortsätter blanda och ge
Jag tänkte snarare KUL med en kille i tråden, om du nu klarar av att stanna. Välkommen!!
Är om möjligt ännu mer förkyld idag, blä! Har dock insett att jag är riktigt puckad, testade nässpray för första gången i vuxen ålder nyss (sambon köpte den när han fick bihåleinflammation när vi skulle ut och flyga i januari men använde den aldrig) och undrar varför jag inte gjort det vid alla mina andra tusen förkylningar genom åren??? Reklamen stämmer ju (fast jag har ett annat märke)!!! :-O :-O :-O
snaily - Ska fundera lite och kolla upp hur man åker (tåg?). Undrar om sambon köper att jag tar bilen och lämnar honom strandad med conny...? Fast jag vet inte om jag orkar köra hela vägen ensam (ja, jag är ju lite mesig när det kommer till sånt).
Vickan - Neutral har våtservetter, men de kan vara svåra att hitta, sen köper jag även änglamark och natures babycare som sagt. Använder du någon av dem tycker jag du har kompromissat så gott du kan, så "rent" som möjligt till trollet och så lite vatten som möjligt på dina stackars händer.
AM - Vilka sopåkare!
lappis - Jag vågade inte googla bilder!