• Oupsie

Grattis till huset Fru E!

Och fem befruktade ägg till PB! Toppen

Lappis, välkommen hem, låter som att du hade det bra .

• Oupsie

AM, bra initiativ att mejla exet. Hon kanske behöver tänka över det innan hon svarar ? Men jag förstår att du vill ha svar med en gång. Tänkte också fråga dig om solsidan, tänkte på dig under hela programmet .

• Oupsie

Muggles, vet du när ni kommer att få svar på proverna?

• Oupsie

Den där historien om det religiösa paret som inte fick barn, jag hörde om det på radion. Så det kanske är jag som har spridit den vidare till tråden kanske? Men man undrar ju om det verkligen är sant. Angående iphone appen så funderar jag på om allt bara är ett påhitt för marknadsföring .

• Oupsie

Gud vad jag drömmer en massa om nätterna. Inatt drömde jag att jag födde barn, men jag visste inte att jag var gravid. Antagligen eftersom jag redan var så tjock (hmpf )) att en bebismage inte syntes. Att jag hade haft mens varje månad var det ingen som kunde förklara dock. Sen helt plötsligt så var bebisen borta och det var sommar och jag och min hund var vid havet och badade och där hunden jagade fiskar(!). Och så fanns där ett hus som tydligen var vårt, först var det ett gammalt trähus som höll på att renoveras, och sedan helt plötsligt var det ett tegelhus. Snurrigt .

• Oupsie
    muggles skrev 2010-03-23 14:08:22 följande:
    EA: jag är helt med på att det kan bli så att allt ser fint ut och att de inte kan hitta ngt "fel" och det är ju i så fall frustrerande. Fast kanske samtidigt bra...Själv diskar jag alla nappflaskor i diskmaskinen... (alla delar). Är det fel?
    Ja, det är kanske svårt att veta vad man vill att utredningen visar? Att allt ska vara bra, eller att de ska hitta ett pyttefel som jättelätt går att åtgärda? Men svar om en månad är ganska bra va?
  • Oupsie

BS, ha det så bra på Öland .

MSW, skönt att ni är bättre.

Lappis, det var inget dåligt hus, hade kunnat tänka mig att bo där. Trots pool .

Hattis, oj BIM. Hoppas på det bästa .

• Oupsie

fru AM skrev 2010-03-24 14:02:25 följande:

Har råkat på ett märke (kläder, väskor, smycken) där jag vill ha ALLT (i alla fall i väsk- & smyckesväg):www.bottegaveneta.comåååh så snygga grejer!
    Ohhhhh! Jag med! Tycker att de har helt fantastiskt snygga väskor . Men priset...
    www.bottegaveneta.com/shoponline/womens/iconhandbags/&productId=9c837111-6094-4724-9bfb-576b5bffef1c

över 3000 dollar för en väska, det har jag inte råd med.

Förra året, när vi vari USA, gick vi förbi en av deras affärer ganska ofta och jag gick där och suktade. Till slut sa min man "men gå in i affären då" . Fast när jag talade om i vilken prisklass väskorna var så tyckte han att det var helt ok att jag inte gick in där .

I år kommer vi att bo ännu närmre den där affären... typsikt också.
  • Oupsie

Nenne, har du varit hos BM? Var det UL? Eller var det bara undersökning?

Jag har ju också satsat på tjej. Hoppas att jag har rätt. Jag gillar att ha rätt .

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge