Vi fortsätter blanda och ge
Godmorgon!
SKÅÅÅÅÅÅL Fredag
Här regnar det, så jag har möjlighet att städa av idag, har varit ute så mycket nu när det varit fint väder.
Halsen svider dock, men jag har väl haft på mig för lite kläder, man blir så exalterad av vårvädret så kläderna ryker
kokosen, det gick jätte bra i onsdags....
Tinga, Jo lilla skorpilorp äter okej nu! tack o lov!
men det är ju inte helt enkelt att få henne att gapa och äta en hel burk, så hon äter halva burken, görna mat för 6 månaders, alltså relativt mosad och sen får hon alltid 1dl fruktpuré, så totalt äter hon nog 2 dl varje måltid. Hon krympte magsäcken under de 3 månader hon var sjuk så jag får skynda långsamt. Tackar som frågar
Kul med japan!
Nennis, jag kan inte ngt om kattskrällen men däremot har jag en uppfattning o åsikt om vagnar
www.babytider.com/nav484&product=93805
nenne, denna vagnen hade vi till Victor först och sedan Skorpan... fast blå.
Vi har även en tvillingvagn och en paraplyvagn
Den kan jag rekommendera!
Som AM säger är verkligen Quinny ett bra alternativ, har hört många som bytt till just den.
Hua för de som ska ut och flyga och vad hemskt med din kompis AM som inte kan komma iväg till DK.
vilken tur Frullan hade som hann komma iväg till Egypten i går!!! De flög på morgonen!
Rödingen lät mycket smarrig Lappis! Jag brukar köpa en hel röding ibland i hallen och fylla med just gräslök o citron och massa smör, det är en jätte god fisk!!!!
Mugglan, hade inte du BIM idag??? Spännande!! Håller tummarna!!!!!!!!
EA, när är nästa omgång för er?