Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Vi fortsätter blanda och ge

Ore
    Jag är så van vid trängsel så det var helt ok. Sen var jag ute på stan mellan 12-16. Åkte hem då alla som slutar vid 17 tiden ska hinna ut.

Oupsie
    Det är konstigt att kvinnors värde på markanden är så låg med tanke på hur mkt vi klarar av. Jag menar att vi klarar av minst lika mkt som männen, om inte mer...

Har lyckats släpa mig till träningen. Det fick bli halvtimmes crosstraining och en snabbis på gymmet. Skööönt att få det avklarat. Nu ska jag duscha och käka middag. Sen är det packning som gäller. Iaf välja ut vilka kläder jag ska ha. Vågar jag ha en klänning i detta vädret?

• MuffinsTönt

Oj va spännande att följa skidskytte! Sitter och håller tummarna automatisk. Synd att Mattias bommade på sista där.

• MuffinsTönt

Porchez
    Näe! Fy v taskigt! Jag känner igen mig såå mkt. Jag skulle också blivit ledsen och känna precis som dig. Man förväntar ju att ens kompisar frågar om man vill haka på ngt kul. Förstår om du kände dig utanför. Jag har faktiskt varit med om en sån grej. Då frågade jag den jag kände förtroende för mest vad som hände och varför ingen ringde mig. Då fick jag en bra förklaring som gjorde att jag blev lugn igen och kunde släppa det. Men innan var jag som ett ånglok!

Har du frågat varför de gick och shoppa ist? Ifall det kom på tal och du fick tillfälle...

Hoppas du reder ut det på någotvis och det blir kul på krogen imorgon!

• MuffinsTönt

Hej tjejer!
    Nu är jag hemma igen efter 2 dagars kurs i ideelt ledarskap. Kul att sova på hotell i sin egen hemmastad.

• MuffinsTönt

Nu har jag läst igenom helgen.

Frullan
    Hej och tråkigt med katten. Förstår att det är jobbigt med avsked.

Lappis
    Vilken restaurang har gjort er besviken? Så jag vet vilken jag ska undvicka när jag åker till Sthlm.

Porchez
    Hur gick det med samtalet?

BS
    Usch för RS och hoppas på en snabb tillfrisknande.

Hmm.. har jag missat ngt?

• MuffinsTönt

Hejsan!

Lappis
    Jaha, ok då ska jag se till att bli bjuden på Mathias D.

• MuffinsTönt

Nu ska jag gå och äta semla. Här säljer de det för 10kr st. Då kan inte en semle-beroende bara stå och titta på. *mjukar upp ryggen för att rulla hem sen*

• MuffinsTönt
    porchez skrev 2010-03-01 17:29:52 följande:
    Jag hade också namnsdag igår, har vi fler gemensamma namn
    Grattis i efterskott. Hur blev helgen?
  • MuffinsTönt
    Ore skrev 2010-03-01 19:02:49 följande:
    Och nu ändrades sinnesstämningen tvärt...Min kollega ringde och talade om att en annan kollega gått bort. 46 år, dog i cancer. Såååå tråkigt. Hade relativt små barn också (äldsta i 10-12 års-åldern)
    Nej, gud va hemsk,beklagar!!!
  • MuffinsTönt

Morgon i tråden.

Frullan
    Jag har följt din berg o dalbana sen starten (nästan) och vet inte vad mer jag kan säga än Lycka till. Både med Borren och Roffe och med terapin. Jag har följ din känslomässiga bergochdalbana så jag är verkligen glad över att du har fått hjälp.

Ore
    Ååh, ny kärlek på G. Den känslan är ju helt fantastiskt. Jag vill också ha en flört på g. Synd att man inte kan flörta med sina gäster för det kommer riktigt trevliga killar då och då.

Nä, nu är det showtime! *zzz*

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge