Vi fortsätter blanda och ge
Vickan - har du några trappor att gå upp och ner i? (Fast håll dig i ledstången) Ät ananas! Färdknäpp! Massera vaderna! Är det fullmåne?
Vickan - har du några trappor att gå upp och ner i? (Fast håll dig i ledstången) Ät ananas! Färdknäpp! Massera vaderna! Är det fullmåne?
Färsk ananas ska det vara!
Tinga: Nej - vad jobbigt!!! Hur äter Puff då? Hur går det annars på dagis? KRAMAR
Ore: förlåt - glömde att du ammade. Nej P-ring får du vänta med då. Mini-Pe kan jag verkligen rekommendera som minipiller.
Cicci: EA fyller år!
JAg blev bara tillfrågad en gång under senaste grav. om vad jag vägde (första besöket) sedan var det ingen som brydde sig mer. Tror coola BM:s går på "ögonmåttet" mer och på urinprov/järnvärde osv
JAg gillar mer att ligga på en solstol och sippa på en drink och läsa en bok än att åka skridskor/skidor/tjata runt i snödrivor och isblock i detta Sibiriska landskap.
JAg vill vara indoor på vintern. Eller utomlands.
Och jag har ingen aning om hur pelargoner luktar. Knappt ens ser ut.
Så - nu vet ni det.
Telis: det låter knäppt men jag vet att det finns som en liten "pysventil" för gasiga bebisar - vilket hjälper dem att lätta på tryckaet ... vet dock inte vad den heter eller var man köper ska se om jag kan hitta det ...
www.windi.nu
"pysventil för småfisar"