Hej hopp, har smygläst några dagar!
Tusen tack AM för inboxat meddelande! Läggs definitivt till vill-åka-till-listan, men det blir nog när kotten blivit tillräckligt stor först.
Nenne - Hur söta var ni alla tre? Magen, Nancy och du! Som socker
koko - Jag kan gissa mig till vad tasselnåt innebär
EA - Du kommer också få en mage och vara precis lika fin som Nenne *kramar*
Lappis - Jag röstade också på ostbutiken, jättekul med något annorlunda!
Annars har det varit deppigt här, var totalnere igår, grinade hur många gånger som helst, har fått så några gånger under graviditeten då jag bara bryter ihop och inte tycker om mig själv och min kropp. Kan säga att jag aldrig känt mig så jävla osexig och ful som jag gör nu Det där att man skulle känna sig fin och glowing är ju bara BS!
Som tur är har jag världens bästa kollega som förstår mig till 100% och inte heller gillade att vara gravid så jag får stöd hos henne. Svårt för maken, han säger att han tycker att jag är fin och att han älskar mig men jag tror ju ändå inte på honom (att han tycker jag är fin). Jaja, idag känns det lite bättre, men det är fan inte kul att vara gravid!
Dagens roligast var iaf när jag satt hos en kollega och såg utanpå hur det rörde sig och sparkades där inne!
Missförstå mig rätt, jag vill ha kotten mer än något annat (skulle inte överleva om något hände med kotten nu), men jag vill snabbspola fram till slutet av juli.
Nu ska jag gå och hämta en glass och trösta mig med.
Trevlig helg på er!