Vi fortsätter blanda och ge
Liten - skickar över lite köttfärslimpa! den är kryddad med parmesanost, rödlök och timjan - hoppas det smakar!
Liten - skickar över lite köttfärslimpa! den är kryddad med parmesanost, rödlök och timjan - hoppas det smakar!
gaaa kollade just gravidkalendern på FL... 9 dagar till bf.. hm.... en blandning av "hjälp så snart" och "snälla låt detta vakuum släppa"...
Telis - ååå vad mysigt med svärmorsbesök!!! det unnar jag dig verkligen med tanke på relationerna till din egen familj!
Ore - spela in tvprogram... ehum... du avslöjar tekniknivån på den horisonten.. vi har en tjocktv med tillhörande digital box som bara innehåller grundutbudet.. fniss fniss..
Ego - mitt öronkrångel har nått till nya dimensioner... nu hör jag till och med mig själv som i en plåtburk. Otroligt tröttsamt!
Skoj med maken i sänghalmen - hm... börjar bli sanslöst svältfödd på den horisonten.. men dels är magen i vägen och dels verkar det som att funktionerna i den regionen är lite annorlunda än vanligt = ids inte försöka... fast jag har förklarat för maken att färdknäpp kan behövas.. grubblar bara över hur det rent akrobatiskt ska gå till.. *garvar*
Telis - ehum.. jaha... den som lever får se.. själv misströstar jag...
Passionsblomman - tack!!! *kramar tillbaka* Och äter och sover gör jag.. skulle nog kunna äta typ hela tiden...
Parnassia - hm.. hur lång tid tog det från tömning bakvägen tills nästa steg i processen inträffade?!?
Och japp, vi har också en fungerande video.. dock ej inkopplad sedan flytten i maj 2008.. fniss!