Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Vi fortsätter blanda och ge

Lappis
    Jag får testa nästa gång jag tränar. Men funkar det med aerobicspass? Jag kan inte springa eller cykla så länge...

Hopprep funkar kanske...

Nenne
    Det var inte jag som kom på det! *viftar med vitflagga* Själv är micron min bästa vän.

• MuffinsTönt

Tack Lappis. Enligt formeln så ska jag ha 195 som maxpuls. Inte så konstigt om jag inte kände nånting vid 160.

• MuffinsTönt

Godmorgon allihopa.

Skummade igenom sidorna och såg att BS är hemma igen. Va bra att det går frammåt. Hoppas hon blir bra igen supersnabbt nu när hon få komma hem igen.

Cicci
    Herregud!
    Beklagar sorgen till er alla och krya på Skorpan.

Ego
    Jag är jättetrött -igen. Känner jag behöver sova lite till. Fan att man inte kan få sova ut när man är ledig istället för att sova ikapp den dan när man ska jobba.

Just det, jag lånade en pulsband igår och hoppade på spinningcykeln. Då tryckte jag på mäta puls-funktion. Efter 10min hade jag

• MuffinsTönt

Godmorgon allihopa.

Skummade igenom sidorna och såg att BS är hemma igen. Va bra att det går frammåt. Hoppas hon blir bra igen supersnabbt nu när hon få komma hem igen.

Cicci
    Herregud!
    Beklagar sorgen till er alla och krya på Skorpan.

Ego
    Jag är jättetrött -igen. Känner jag behöver sova lite till. Fan att man inte kan få sova ut när man är ledig istället för att sova ikapp den dan när man ska jobba.

Just det, jag lånade en pulsband igår och hoppade på spinningcykeln. Då tryckte jag på mäta puls-funktion. Efter 10min hade jag

• MuffinsTönt

jaha... va konstigt...

Efter 10min hade jag 170 i maxpuls men var inte alls andfådd eller ansträngd. Jag behövde lite mer motstånd men kunde inte reglera det. Även om jag cyklade allt min ben tillät vra det ändå inte ansträngande. Hm... knasigt!

• MuffinsTönt

Fan va jag e sur nu!Jag trodde jag skulle vara ledig denna lör och jobba på sön. Jag blev tillfrågad förra veckan om jag kunde jobba BÅDA dagarna av X. Jag tolkade som att sön var ngt inplanerad och det extra viktigt att X skulle va ledig. Men då jobbar jag hellre på sön, svarade jag. Fick inget svar på det. Varken ja eller nej.

Idag frågade jag igen vem som jobbar denna helg.

- Du jobbar, du sa ju att det var ok.
    - Ehh... nej, jag sa att jag jobbar hellre på sön.
    - Jaha, men Y kan inte på lördag så du får ta båda dagarna.
    -

Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag hade ju inte precis ngt val. Just då kände jag mig bara så liten och ignorerad. Jaha, kunde jag inte ändå få diskutera det? Snacka om att köra över en.

Nu vet jag inte ens om det är någon vits att ta upp denna disskution. Det hjälper ju knappt ngt. Sen är jag så upprörd att jag inte ens tänker fram ngt bra att argumentera mot. Däremot vet jag att jag kommer vara sur hela helgen om jag inte får ngt sagt. Arrgh, fan jag känner mig så blä nu!

Fan, nu förpestar jag tråden och er med ännu ett gnäll inlägg.

• MuffinsTönt

Vickan
    Kul länk. Fasen va skoj gamlingarna har det. Skoj att se det finns folk som bryr sig.

• MuffinsTönt

Japp, restaurang var rätt gissat! En liten take-away i "förorten".

Jag är så sugen på vin plötsligt. Gå på middag och dricka vin, eller varför inte after work... Får se om nån vill hänga med imorrn. Nackdelen med familjetyper är ju att de ska ha fredagsmys. Pfff,va är det?!?

• MuffinsTönt
    porchez skrev 2010-03-04 20:43:14 följande:
    Jag förstår dig rätt, ibland så kan dödsfall vara rätt i tiden...Fick precis ett sms från en kille som jag dejtade för ca ett år sedan (och inte träffat sen dess), det stod endast: film? Var nära att skicka tillbaka och fråga varför han inte skrev: kn*lla? på en gång, för jag antar det var det han ville Men jag tackade artig som jag är nej och ljög och sa att jag var upptagen
    Du ville inte göra som jag gjorde en gång? Stack direkt efter bion innan stackarn hann reagera eller bestämma en ny träff? Nä, såna typer klarar man sig bättre utan.
Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge