• Oupsie

Vi fortsätter blanda och ge

Ja, det är jättefint väder idag. Skulle egentligen på lunch med en kompis idag men det blev inställt. Kanske får ta en ordentlig tur med hunden istället.

• Oupsie

Fru E skrev 2010-04-14 11:02:41 följande:

Haha nä märker att jag tom drömmer snuskiga drömmar
  • Oupsie

PB, hihi. Ja, det är ju inte så att det inte kommer kladd från killen .

Ja, kommer det så mycket då? Gör det i duschen kanske?

• Oupsie

Ja, Fru E, det här är väl värt lite bubbel .

• Oupsie

Ja, kul att det går framåt med motorcykelkörningen. Är planen att ha kortet till sommaren? Är det svårt att få uppkörning?

• Oupsie
    Oupsie skrev 2010-04-14 11:21:30 följande:
    Ja, kul att det går framåt med motorcykelkörningen. Är planen att ha kortet till sommaren? Är det svårt att få uppkörning?
    Fru E, trodde jag att jag skrev någonstans i det inlägget, men tydligen inte...
  • Oupsie

Vickan, ja visst blir man. När vi gifte oss hade vi ett vin som kostade ca 80 kr på systemet, och där fick vi betala ca 280 tror jag. Så de har ju ändå höjt påslaget sen vi hade fest där.

• Oupsie

Hej hej .

Har inte så mycket att tillföra i vagndiskussionen mer än att rent estetiskt föredrar jag vagnar med 4 hjul. Men vad vet jag, jag behöver nog inte fundera på vagnar på ett bra tag.

Wiii, grattis Snaily .

Muggles, låter som en kul kurs. Du har inte några snabba tips. Ehh, jag ska tydligen hålla tal imorgon . Hur hände det .

AM, snööö? Nä, vad trist väder. Här är det strålande solksken.

Tinga, kul med Japan . Jag läste ett reportage för ett tag sen om hur det var att jobba i Japan vs. Sverige, men jag har nog slängt den tidningen.

Nenne, fy vad jobbigt att hon vägrar sova på nätterna. Är inte så bra på katter så jag har inga tips att komma med.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge