PB - Visst är det trist när man måste vila och inte får göra något skoj, jag förstår din son fullkomligt.
MSW, PB, Snaily - Niär inboxade!
Vickan - Spännande med sista dagen på jobbet, det är verkligen ett kliv ut i det okända!
BS - Pelargoner redan? Gud så härligt, en av min absoluta favoritblommor! Men klara de sig redn alltså, med så lite ljus?
snaily - Hej kollega Nyttjade en av dina kollegors tjänster igår, han är verkligen superbra och trevlig, en Hagman som är skåning, någon du stött på?
Du förresten kan man göra något för att underlätta för en liten kisse som upenbarligen har ont i baken? Jag lider så med honom, kan inte komma ihåg att äldsta hanen verkade lida såhär. Lillkissen åker på stjärten och hoppar till med bakkroppen då och då, sen tvättar han sig en hel del...
Koko - RUL på din födelsedag? Då kan det ju bara bli bra Jag har beställt massor genom odla.nu och det har varit jättebra kvalite på allt därifrån, kan verkligen rekommendera! Apropå din nya bild, så noterade jag att du hade bytt bild och tittade inte så noga för jag fick för mig att det var ett gäng kycklingar på bilden, när alla började skriva om kokostoppar (en favorit här också) blev jag jätteförvirrad
Ore - Gud vad roligt att du satt och skrev ansökan smålullig *skrattar* Det kanske man skulle prova nästa gång!
Här har det bakats muffins med hallon, vitchoklad och lemon curd idag *mums* inspirerad av alla muffinsbakare i tråden! Maken är på whiskyprovning ikväll så jag ska strax äta laxpaj (maken gillar inte lax) sen tror jag det kan bli några avsnitt SATC