• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Cicci Tack för svaret. Ska definitivt undersöka Dubai som nästa resmål.

Vickan - vad spännande det här är!

Börjar bli nyfiken på galleriet, ska kanske leta reda på en bild på mig själv. Vad är kraven? eller finns det inga såna? Är det en bild som gäller? Vilken adress ska jag maila på? Funderar bara än så länge, men vill jag se er så är det ju inte mer än rättvist att jag visar mig

• porchez

sitter och kollar på Vinterspelen i Åre. Jag är löjligt förtjust i såna program. Men vill ju vara med själv!

Jag har iaf. nu bokat min livs första sälenresa. Ska dit och lära mig åka snowboard. Har testat slalom några ggr i tonåren, lyckades inget vidare, så nu ska jag testa snowboard tänkte jag. Får väl se hur det går

• porchez

Just det Grattis EA + herr EA!

Oupsie - stor kram till dig, minns själv hur jag mådde som arbetslös, kändes som jag inte var "någon" och vart i vägen i samhället i allmänhet. Men det är ju inte sant utan bara en känsla jag hade. Hoppas allt löser sig för dig snart.

Minns jag rätt att någon här inne var på Pink i sommras? Lappis kanske? Såg precis att hon skulle spela på Ullevi i sommar, och blev grymt sugen på att fixa biljetter dit.

Nej nu ska jag nog ta mig till sängen, God Natt på er alla. och Vickan om det händer nånting innan jag loggar in igen imorgon kväll så önskar jag dig återigen all lycka till!

• porchez

tittar in med jämna mellanrum för att kolla status på Vickan, även er andra så klart
    Men tiden räcker sällan till för att kommentera när jag har läst ikapp allt ert skrivande, har jobbat och tränat hårt hela veckan.

Så idag har jag haft en skön dag men fått väldigt lite gjort istället Det vettiga som blivit gjort är väl en lång promenad i det fina vädret idag, solsken och ett par minus grader. underbart med takdropp och fågelkvitter, ett hopp om våren väcks i en. Men ååå vad jag saknar min trädgård såna här fina dagar! Jo sen har jag gjort storkok på mat, vilket resulterade i fyra matlådor till frysen, alltid bra att ha.

Jag har också köpt biljetter till Pink, kommer ihåg att någon här inne vad på henne i Stockholm, förmodligen Lappis, och tyckte den konserten var så bra. Ska bli jätte kul!

Nej nu ska jag nog återvända till filmens värld, ha det gott!

• porchez

en kram MrsB! Förstår att du blir frustrerad!

Nenne låter som en perfekt dag! är alltid lika avundsjuk på skidmänniskor, men nu ska jag oxå lära mig snart!

• porchez

Sweet så fint! blir alldeles tårögd!

Vickan ååå jag har läst ikapp i ultra fart nu ikväll, för att kunna följa dig! Men ser att du fortfarande är hemma så spänningen fortsätter väl till imorgon!

och sist men inte minst OS-GULD!!!

• porchez

eller tar tillbaka det sista, i sammanhanget så är ett OS guld ganska litet, i jämnförelse med ett barns första kärleksförklaring till sin mamma och en Vickan som ska bli mamma!

Muggles där var min bästis för precis ett år sedan, verkar vara underbart fint där!

• porchez

jag köpte en storbukett tulpaner till mig själv i alla hjärtansdagpresent. insåg att vill jag ha nånting får jag skaffa mig det själv

har så fint minne för två år sedan på allahjärtan, när min dåvarande super romantiska pojkvän bjöd hem mig till honom, när jag kom dit hängde det en nalle på dörren, när jag kom in i lägenheten var det tända ljus överallt, på golvet låg det 20 långskaftade rosor i ett hjärta på golvet, blev serverad middag med gott vin till och fick ett jätte fint halssmycke, ett hjärta med massor av blingbling (me like). Det är mitt livs mest romantiska upplevelse, jag var säker på att jag äntligen träffat DEN rätta. 2 dagar senare så lämnade han mig... Så för mig har alla hjärtans dag blivit en stor bluff

• porchez

Liten - är det så man gör för att få lite glamorösare vardag? silvrig strykbräda

• porchez

ja det var verkligen hemskt! Men tyvärr bara en lite del av vad den killen gjorde mot mig (eller gör fortfarande ibland) Men men nu kan jag äntligen ärligt säga att jag kommit över honom! Så det är lugnt, hoppas att det finns någon annan därute som kan ge mig det han gav mig och lite till

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge