Min diet är inte så lik AMs, den går mest ut på att äta så mycket som möjligt. Fett och kohydrater och ibland slinker det även ner en och annan protein.
När jag slutat amma (dvs om 3-4 år eller så) återkommer jag till dig, AM, för diettips!
Håller fö med BS om dina FB-uppdateringar.
Mrs B - Jag kan numera äta mjölk i valfria mängder. *LYCKA* Lillebror kan det dock inte, har jag upptäckt eftersom jag på något sätt lyckats förtränga att smör är gjort på mjölk. Han har blivit gnälligare och gnälligare de senaste dagarna och igår kom jag på att jag blandat smör i hans smakportioner några dagar... PUCKO!
FruLlan - Välkommen hem!!!!! Tillägger att nenne haft ett lyckat RUL!
vickan - Kan inte du inboxa mig också, är jättenyfiken på EAs trädgård!!
Ikväll tog det två timmar att få båda barnen att sova, och jag var själv med dem också. Gissa om jag var på bristningsgränsen till slut... Conny var det egentligen inga problem med, han ville bara inte sova, och det berodde sannolikt på att han sov för länge idag på dan, så han fick helt enkelt vara uppe och sitta i min famn och titta på tv. Lillebror däremot som nade efter många om och men för att vakna efter 40 minuter och skrika i panik i 20 minuter oavsett vad jag gjorde.
Jag som skulle gå och lägga mig klockan 8 var tvungen att belöna mig med cola, chips och ikappläsning i stället, och är fortfarande vaken, men nu är det bäst jag borstar tänderna och sluter mina blå...
Apropå blå förresten, connys ögon började bli bruna när han var 7 månader (tydligen vanligt att det sker då), Lillebror är nästan 7 månader nu, väldigt spännande alltså! Jag hoppas lite på att de stannar blå...