Vi fortsätter blanda och ge
Och ha ha ha ha - hålla tummarna?!? shit vad skumt det känns att få frågan... snacka om att detta är OVERKLIGT!!! jag vet inte är svaret..
*åt just några extra mackor*
Intressant!
Själv har jag just bokat en lunchdate på fredag. Under stort fniss! Vi sa "antingen ses vi eller så skickar jag ett sms om att vi drar till BB".
Msw - cool son!!
Mugglan - absolut! jag har mailat honom (hade redan hunnit babbla en sväng med dem i telefon ikväll... det pågår ju avrapportering rätt ofta även i den riktningen *ler*)
Snaily - ha ha ha ha... jag har också tänkt på det där med snygg födelsedatum... ha ha.... vem vet hur det slutar?!?!
Fast jag är skeptisk... jag tycker mest att det är bra att det börjar kännas nåt i den delen av kroppen. Har ju inte haft nån foglossning el några förvärkar innan alls - och det känns som att det är dags för kroppen att haja att det är dags för leverans... Och de här små förvärkarna i kombination med att jag spytt två dagar i rad tyder ju på att kroppen fattat att något är i görningen...
Oupsie - japp enligt RUL är bf 17/2. Men enligt mina beräkningar - dvs senaste mensen och tillfället då Trollet måste ha blivit till - så är bf senare än så. Typ 22:a. Vilket just nu känns sååååå avlägset!
Oupsie - japp det går bra! fick tag i bordsfilt som ska ersätta mellanlägget som ligger där idag. ska montera imorgon. Har ägnat eftermiddagen åt att renskriva en text åt makens förening... så jag underhåller mig lite....
Men nu är det sovdags i casa Vickan... hörs imorgon.. men jag får väl säga att jag kommer in här vid 10-tiden eftersom jag inte lyckades hålla 9.30 imorse.. sovmorgon är bra!
*godnattkramar till er alla*