tinga - Men åh, vad tråkigt!! Hoppas puff kryar på sig snabbt, vidrigt med kräksjuka!!
PB - Det osar verkligen plus lång väg, hoppas så att jag inte har fel och att du, om du vågat testa idag, får ett lika fint plus som snaily. Kanske måste jag då åka och titta på din sticka också då.
parnassia - Hoppas ryggen bättrar sig så du slipper gå igenom en förlossning med ryggproblem!! Tänker direkt på gudrun schyman-filmen vars MAN hade ryggskott under förlossningen och låg mest på en brits brevid, verkar tillräckligt jobbigt det, dvs att inte ha sin mans fysiska stöd.
vänner - Även jag läste från början till slut - såklart! Vilken KÄMPA-insats!!
vickan - Tråkigt med eksem, det kan ju bero på så mycket! Men det är klart, har du ätit väldigt mycket choklad nu och inte gjort det tidigare är det väl en rimlig gissning kanske.
snorkis - Härligt att du känner dig bättre! Hoppas du får njuta av resten av graviditeten ordentligt!
Vi hade familjen fruLlan här på väldigt spontan påskaftonsmiddag igår, SUPERMYSIGT!!!
Och vilket väder det var!!
Idag är det inte lika fint, men jag hoppas att solen tänker titta fram litegrann iaf. Snart ska vi åka till mina föräldrar och på vägen dit titta på en begagnad trehjuling till conny. Blev så inspirerad av cicci och BS förut.
Puss å Kram!